ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Поліграфія » Книговидання. Менеджмент. Маркетинг

Завоевание лидерства по показателям доли рынка
Предприятие становится лидером на рынке, когда ему принадлежит самая большая его доля. Оно добивается этого в надежде иметь высокую дол-
231

говременную прибыль и идет на максимально возможное снижение цен. Вариантом данной цели является стремление добиться приращения доли рынка. Скажем, в течение одного года предприятие хочет увеличить свою долю рынка с 8 до 13%. С учетом этого оно будет формировать цену и маркетинговые мероприятия.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Завоевание лидерства по показателям доли рынка» з дисципліни «Книговидання. Менеджмент. Маркетинг»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Аудит фіксованого сільськогосподарського податку
Аудит витрат на виробництво продукції рослинництва
Ложный путь изобретательства
Аудит дотримання нормативних вимог П(С)БО 1 «Загальні вимоги до ф...
ІНДИКАТИВНЕ ПЛАНУВАННЯ ІНВЕСТИЦІЙ


Категорія: Книговидання. Менеджмент. Маркетинг | Додав: koljan (29.04.2013)
Переглядів: 661 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП