ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Поліграфія » Книговидання. Менеджмент. Маркетинг

Оптовая реклама
Такая реклама ведется обычно в специальных журналах. Основная ее задача — убедить книготорговцев или библиотечных работников в том, что им нужна предлагаемая книга, что она имеет большое значение, будет хорошо продаваться и издатель намерен всячески продвигать книгу, стимулировать ее сбыт и формировать покупательский спрос.
Основные элементы оптовой рекламы — название, автор, дата публикации и цена. Помещать фотографию автора рекомендуется в тех случаях, когда автор (или его предыдущие книги) есть в списке рекордов с точки зрения продаж.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Оптовая реклама» з дисципліни «Книговидання. Менеджмент. Маркетинг»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Аудит формування фінансових результатів
Довірчі (трастові) послуги
Аудит дотримання нормативних вимог П(С)БО 1 «Загальні вимоги до ф...
Цифрові системи передачі даних
Аудит товарів


Категорія: Книговидання. Менеджмент. Маркетинг | Додав: koljan (29.04.2013)
Переглядів: 502 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП