ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Екологія » Екологія, авіація і космос

Розрахунок маси викидів і нормування емісії авіаційних двигунів
Норми на викиди шкідливих речовин з авіаційного двигуна
визнач 51
емісії – відношення маси М викидів за цикл злітно-посадочних режимів до
максимальної (злітної) тяги (М/R o ), кг/Н.
Маса М газоподібних токсичних компонентів за цикл злітно-
посадочних режимів може бути обчислена за допомогою виразу:
. i o і пит
і
і t R R С ЕІ М ⋅ ⋅ ⋅ ⋅ = ∑ (1.8)
де t i – тривалість режиму і, годин; С пит – питомі витрати палива на режимі
і, кг/(Н⋅год); i R – відносна тяга, що дорівнює відношенню тяги R і на
режимі і до максимальної тяги R o ) / ( o i i R R R = .
З врахуванням (1.8) можна записати:
∑ ⋅ ⋅ ⋅ =
i
i i пит i o t R C EI R M , /
тобто контрольний параметр емісії залежить від індексу емісії та питомих
витрат палива на одиницю тяги, що в свою чергу визначається
параметрами термодинамічного циклу двигуна – тиском і температурою
повітря в камері згоряння, які є відомою газодинамічною функцією
ступеня підвищення тиску π к в компресорі двигуна. Враховуючи, що
питомі витрати палива також можна подати у вигляді функції від π к,
доцільно допустимі значення контрольного параметра емісії визначати в
залежності від π к.
Норми емісії встановлюються для великих магістральних літаків з
ТРД та ТРДД, тяга яких перевищує 27 кН. Це пояснюється тим, що літаки з
тягою до 27 кН використовують незначну кількість палива у порівнянні з
магістральними літаками.
Повітряний корабель – це нестаціонарне організоване джерело
викидів шкідливих речовин в атмосферу. Визначення гранично
допустимих викидів в районі аеропорту передбачає розрахунок маси
викидів СО, С х Н у NО x та твердих часток для режимів злітно-посадочного
циклу згідно з даними таблиці 1.4.
Маса викиду М кожного компонента визначається сумою мас, що
утворюються при наземних режимах М н (руління перед зльотом та після
посадки), а також при злітно-посадочних операціях М n (зліт, набір висоти,
посадка): 52
М = М н + М n
Маса річних викидів М н шкідливої речовини при наземних операціях
для всіх повітряних кораблів даного типу з урахуванням формули (1.8)
визначається за допомогою виразу:
), ( 5 1 н н o н пит н н t t Nn R R С EI M + =
де н R – відносна тяга на режимі малого газу (табл.1.4); n – кількість
двигунів на повітряному кораблі даного типу; N – річна кількість зльотів-
посадок для всіх повітряних кораблів даного типу; t н1 і t н5 – тривалості
відповідно першого та п’ятого режимів згідно з даними табл.1.4 в годинах;
значення індексів емісії ЕІ (кг шкідливої речовини/кг палива) для двигунів
різних типів подані в таблиці 1.7.
Таблиця 1.7
Індекси емісії шкідливих речовин авіадвигунів
при наземних операціях повітряних кораблів
Індекс емісії, ЕІ, кг шкідливих речовин/кг палива авіадвигуна
СО С х Н у NO x C
0,0276 0,00475 0,00673 00096
0,0193 0,0034 0,0084 00096
У 0,0546 0,0094 0,0054 00096
П 0,0094 0,0054 0,0054 00096
У 0,0312 0,0302 0,0049 00096
0,0277 0,0267 0,0055 00096
0,0277 0,0286 0,0022 00096
0,035 0,015 0,005 00096
0,085 0,0068 0,0021 00096
0,7487 0,0234 0,0048 00096
Маса річних викидів М n при злітно-посадочних операціях всіх
повітряних кораблів даного типу визначається за формулою:


=
=
3
1
,
i
i i n T W Nn М 53
де W i – масова швидкість емісії компонента, кг/год (табл.1.8) для і-го
режиму – відповідно злітного ( 1 = R ), номінального при наборі висоти
( 85 ,0 = R ), зниження з висоти ( 3,0 = R ).
На основі цих розрахунків встановлюються гранично допустимі
викиди при умові, що викиди шкідливих речовин від сукупності всіх
джерел в районі аеропорту не будуть створювати приземну концентрацію,
що перевищує гранично допустиму концентрацію, небезпечну для
населення, рослинності і тваринного світу.
Таблиця 1.8
Масова швидкість емісії (кг/год) шкідливих речовин
для різних режимів роботи авіадвигунів
Масова швидкість W i
шкідливих речовин, кг/год

Тип
вигуна
ідносна
відповідного
режиму
СО С х Н у NO x C
1
0,85
0,3
0,2
0,2
1,5
0,5
0,4
0,07
98
59
10
,189
,661
0,7
1
0,85
0,3
5,5
5,5
6,0
1,8
1,4
1,4
80
50
10
,032
,803
1,4
КУ
1
0,85
0,3
6,0
7,5
18,0
2,5
2,3
3,0
89
61
11
,261
,483
1,4
КП
1
0,85
0,3
6,5
7,5
18,0
2,6
2,3
3,1
95
61
60
,645
,483
,477

1
0,85
0,3
12,2
10,2
19,1
3,7
4,1
7,0
104
76
12
,885
,915
1,7
4
1
0,85
0,3
12,5
11,0
20,5
4,0
4,5
7,0
110
85
10
,942
,342
,636
1
0,85
7,9
10,4
0,2
0,2
9,2
4,5
0,84
,624
Закічення табл. 1.8.Масова швидкість W i
шкідливих речовин, кг/год

Тип
вигуна
ідносна
відповідного
режиму
СО С х Н у NO x C
0,3 17,0 0,7 1,6 ,341
1
0,85
0,3
6,5
10,0
26,5
6,2
0,2
1,15
7,5
4,0
1,3
,701
,597
0,34
1
0,85
0,3
90
75
20
2,0
1,5
0,6
0,5
0,4
0,085
,087
,071
0,03
17
1
0,85
0,3
2,65
2,4
3,0
0,5
0,5
1,0
3,5
2,5
1,0
,396
0,34
0,19

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Розрахунок маси викидів і нормування емісії авіаційних двигунів» з дисципліни «Екологія, авіація і космос»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: ЗМІСТ ТА МЕТА МАРКЕТИНГОВОЇ ПРОДУКТОВОЇ ТА ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ІННОВАЦІ...
Умови кредитної угоди
Аудит платежів за ресурси
Аудит Звіту про рух грошових коштів
Поняття про інвестиційний проект


Категорія: Екологія, авіація і космос | Додав: koljan (15.04.2013)
Переглядів: 735 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП