Для країн ринкової економіки можна здійснити класифікацію цін за певними критеріями. Залежно від розмірів купівлі-продажу товарів існують біржові, внутрішньофірмові, трансфертні, роздрібні ціни. Ціни за впливом на них конкуренції (далі називатимемо їх цінами за умовами встановлення) поділяють на конкурентні, монопольні, регульовані. Ціни відрізняються за територією дії — поясні, національні, світові. Існують також базові ціни, ціни пропозиції, прейскурантні, виробництва, пільгові. Багатоманітність цін у багатьох випадках залежить не від конкретного виду товару, а від характеру купівлі-продажу, від відносин, які виникають на ринку. Наприклад, цукор може продаватися за біржовою (оптова торгівля) і роздрібною ціною (для населення).
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Класифікація цін ринкової економіки» з дисципліни «Основи економічної теорії»