До товарів одягу вiднocять piзні види верхнього одягу, легкого плаття, білизни, головних y6opiB, а також рукавички i рукавиці. Залежно від способу виробництва розрізняють одяг, виготовлений за технологією швейного i трикотажного виробництва. Одяг, виготовлений за технологією швейного виробництва, називають швейними виробами. Основну масу швейних товар1в становить побутовий, спортивний i виробничий одяг. Вироби, отримані за технологією трикотажного виробництва шляхом в'язання пряжі i ниток, називають трикотажними. Це Bepxнi трикотажні вироби, xycткoвo-шapфoвi, панчішно-шкарпеткові, білизна i головні убори. Найважливішими факторами, що впливають на формування потреб у одязі, е його виробництво, матеріальний i культурний рівень населення, чисельність населення, його статевовіковий i соціальний склад, типологія, природно-кліматичні умови. Основні споживчі властивості одягу: • відповідність ергоном1чним вимогам; • естетичність; • надійність Ергономічні властивості визначаються особливостями людини і характеристиками середовища. Найважливішими є антропометричні, гігієнічні та психофізичні вимоги. Естетичні властивості одягу припускають відповідність виробу соціальним потребам, що склалися у стильовому напрямі і моді. Стиль - історично сформована стійка спільність системи формальних засобів і прийомів художньої виразності. Основою сучасного стиля є загальноєвропейський. Провідні ознаки такого стилю -гранична доцільність, чистота, ясність , чіткість і досконалість форм і ліній. Мода - тимчасова спільність засобів художньої виразності. Мода в одязі - це нетривале панування тих чи інших смаків, що виявляються в зовнішніх формах. Надійність - це здатність одягу задовольняти матеріальні і нематеріальні потреби в часі, відповідаючи вимогам довговічності, ремонтоздатності і збереження.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Швейні i трикотажні товари» з дисципліни «Комерційне товарознавство»