Пошук резервів підвищення рівня рентабельності продукції
Основним джерелом резервів підвищення рівня рентабельності продажу є збільшення суми прибутку від реалізації продукції (Р↑П) і зниження собівартості товарної продукції (Р↓С). Для підрахунку резервів можна використати таку формулу: P ↑ Р = Р м − Рф = Пф + Р ↑ П VРР м ⋅ СмІ − ПФ ВФ
Ч 100 % ,
(4.2)
де
P↑Р – резерв зростання рентабельності продукції; Рм – рентабельність можлива; Рф – рентабельність фактична; Пф – фактична сума прибутку; Р↑П – резерв зростання прибутку від реалізації продукції; VРПм – можливий обсяг реалізації продукції з урахуванням виявлених резервів його зростання;
107 Смі – можливий рівень собівартості і-х видів продукції з урахуванням виявлених резервів зниження; Вф – фактична сума витрат на реалізовану продукцію. За результатами аналізу розробляються заходи щодо освоєння виявлених резервів підвищення рівня рентабельності продукції.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Пошук резервів підвищення рівня рентабельності продукції» з дисципліни «Організація і методика економічного аналізу»