ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Економіка підприємства » Управління розвитком підприємства на прикладі підприємств будівельної галузі

Удосконалення оцінки потенціалу підприємства
Для розробки успішної ринкової стратегії, оцінки перспектив і напрямів розвитку підприємства необхідна всебічна оцінка його внутрішнього середовища. Це пов’язано з тим, що сукупність основних процесів і елементів підприємства дозволяють забезпечити його конкурентні переваги в ринковому середовищі, а їх стан визначають ті можливості розвитку якими володіє підприємство. В сучасних ринкових умовах стійкий розвиток стає результатом цілеспрямованого процесу внесення скоординованих змін до кількісних та структурних внутрішніх характеристик системи, необхідність яких виявляється за допомогою комплексної оцінки потенціалу підприємства. Наявні методичні підходи до оцінки потенціалу підприємства, які висвітлені в економічній літературі [39, 40, 81, 88, 122, 130, 144, 162, 168], об’єднаємо у дві групи: – індивідуальні методи оцінки за кожним видом потенціалу; – матричні (інтегральні) методи, сутність яких полягає у визначенні кількісного значення інтегрального рейтингового показника потенціалу підприємства або у графічному визначенні його графоаналітичної моделі за видами потенціалу. До першої групи відносяться наступні методи: 1) метод експертної оцінки, який проводиться у декілька етапів: формування репрезентативної експертної групи; підготовку і проведення експертизи; статистичну обробку отриманих результатів опитування. Експертному методу притаманний суб’єктивний характер, внаслідок чого він найчастіше застосовується при оцінці соціального потенціалу; 2) факторний аналіз, який дозволяє виявити роль окремих факторів у зміні показників, що характеризують потенціал. Розрахунки за цим методом найбільш доцільні при вимірюванні виробничого потенціалу;
74

3) метод відхилень (різниць), суть якого полягає у прямому визначенні переваг і недоліків кожного виду потенціалу за окремими індикаторами-показниками, які найбільш повно його характеризують, шляхом порівняння фактичних значень з еталонними (ідеальними); 4) метод рангів, який передбачає порівняння об’єкта оцінки з іншими аналогічними об’єктами за абсолютними значеннями та дозволяє здійснити ранжування складових потенціалу підприємства; 5) метод бальних оцінок, відповідно до якого розраховується рейтинг кожного потенціалу. При цьому можливі два варіанти розрахунку: з урахуванням коефіцієнта чутливості за кожним видом потенціалу і без його врахування. Розглянуті методи оцінки є досить простими і не вимагають застосування спеціального математичного апарату, однак вони не дають узагальненої характеристики потенціалу підприємства. До другої групи методів оцінки потенціалу підприємства, які дозволяють здійснити найбільш повну та об’єктивну оцінку, відносяться наступні: метод таксономічного аналізу, метод радару, метод рейтингової оцінки, метод дендритів, метод куль, індексний метод. Визначений рівень потенціалу підприємства в подальшому використовується для оцінки рівня розвитку (формула 2.11), а як було зазначено у розділі 2.1 значення складових цієї формули повинні вимірюватися в межах від 0 до 1. Тому серед наведених методів оцінки потенціалу другої групи лише перші три дозволяють отримати бажаний результат. При оцінці потенціалу підприємства необхідно враховувати значимість кожного виду потенціалу в загальній оцінці. Це дозволяють здійснити лише методи таксономічного аналізу та рейтингової оцінки за допомогою коефіцієнтів вагомості. Окрім того і метод таксономічного аналізу й метод рейтингової оцінки базуються на співставленні фактичних значень показників з еталонними. За методом таксономічного аналізу еталонне значення визначається серед існуючих показників, а метод рейтингової оцінки дозволяє використовувати й інші значення до яких прагне підприємство. Потенціал підприємства характеризує внутрішню складову процесів розвитку підприємства, на яку здійснюється управлінський вплив, тому для ефективного управління й оцінки необхідно використовувати планові (прогнозні) еталонні значення. У зв’язку з цим найбільш доцільним є застосування методу рейтингової оцінки. У загальному вигляді метод рейтингової оцінки потенціалу підприємства складається з наступних етапів (рис. 2.4).

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Удосконалення оцінки потенціалу підприємства» з дисципліни «Управління розвитком підприємства на прикладі підприємств будівельної галузі»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: МІЖНАРОДНІ РИНКИ ГРОШЕЙ ТА КАПІТАЛІВ
РОЗВИТОК ПРИНЦИПІВ СИСТЕМНОГО, КОМПЛЕКСНОГО УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ
Гігантська пісочниця Google. Фільтра від Google
СТАНОВЛЕННЯ ЦЕНТРАЛЬНОГО БАНКУ В УКРАЇНІ
Граматичні ознаки іменника


Категорія: Управління розвитком підприємства на прикладі підприємств будівельної галузі | Додав: koljan (03.05.2012)
Переглядів: 2011 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП