Аналіз місії Місія (призначення компанії) - загальне бачення компанією свого призначення, або в чому полягає мета діяльності компанії та чим вона має намір займатися. Головні вимоги до місії: - головна задача компанії — задоволення вимог клієнтів; - головний шлях до досягнення цієї задачі - адаптація компанії до мінливих зовнішніх факторів. Місія містить короткі та прості відповіді на питання: - що виробляє компанія? - хто є головними споживачами продукції компанії? - якою є роль та позиція компанії на ринку? - якими є головні цінності компанії та способи мотивації працівників компанії? - якими є шляхи досягнення цілей компанії? Аналіз місії полягає у виявленні її слабкостей, а саме: - місія компанії не сформульована; - місія компанії має бути глобальною (стратегічною), замість того, щоб визначати досягнення будь-яких коротко- або середньострокових показників; - місія компанії спрямована на задоволення лише власних потреб компанії (власників бізнесу), замість задоволення клієнтів; - місія компанії не пов'язана із цілями та стратегією компанії; - місія компанії не підтримується її працівниками; - місія легко досяжна. Аналіз цілей Цілі компанії – опис довгострокового, середньострокового та короткострокового результату діяльності компанії. Цілі компанії визначають, що компанії необхідно виконати на певний термін. Стратегічні цілі визначають створення конкурентних переваг, а фінансові - кількісну характеристику діяльності компанії.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Аналіз компонентів системи планування» з дисципліни «Економічна діагностика»