Нижче перераховані типи КФУ і їхні складові. 1. Фактори, пов'язані з технологією (компетентність у наукових дослідженнях (особливо в наукомістких галузях, здатність до інновацій у виробничих процесах, здатність до інновацій у продукції, роль експертів у даній технології). 2. Фактори, пов'язані з виробництвом (ефективність низькозатратного виробництва (економія на масштабі виробництва, ефект нагромадження досвіду, якість виробництва, висока фондовіддача, розміщення виробництва, що гарантує низькі витрати, забезпечення адекватною кваліфікованою робочою силою, висока продуктивність праці (особливо в трудомістких виробництвах), дешеве проектування й технічне забезпечення, гнучкість виробництва при зміні моделей і розмірів, здатність до інновацій у продукції, роль експертів у даній технології.) 3. Фактори, пов'язані з розподілом (потужна мережа дистриб'юторів (дилерів), можливість доходів у роздрібній торгівлі, власна торговельна мережа компанії, швидка доставка.) 4. Фактори, пов'язані з маркетингом: (добре випробуваний, перевірений спосіб продажів, зручний, доступний сервіс і техобслуговування, точне задоволення купівельних запитів, широта діапазону товарів, комерційне мистецтво, привабливий дизайн і упакування, гарантії покупцям) 5. Фактори, пов'язані із кваліфікацією ( видатні таланти, "ноу-хау" у контролі якості, експерти в області проектування, експерти в області технології, здатність до точної ясної реклами, здатність одержати в результаті розробки нові продукти у фазі науково-дослідних досліджень і швидко вивести їх на ринок). 6. Фактори, пов'язані з можливостями організації (першокласні інформаційні системи, здатність швидко реагувати на ринкові умови, що змінюються, компетентність в управлінні й наявність керуючих "ноу-хау"). 7. Інші типи КФУ: ( сприятливий імідж і репутація, усвідомлення себе, як лідера, зручне розташування, приємне, увічливе обслуговування, доступ до фінансового капіталу, патентний захист, загальні низькі витрати).
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Визначення ключових факторів конкурентного успіху» з дисципліни «Економічна діагностика»