ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Економіка підприємства » Економіка та організація інформаційного бізнесу

Основні етапи підготовки презентації
Перш ніж підготувати презентацію, треба чітко сформулювати мету презентації, з якої випливають перші параметри, які мають враховуватися при підготовці. Такими параметрами є: кількість слухачів; інформація про обізнаність слухачів; тривалість презентації; вибір засобів інформування; приміщення.
Підготовка презентації потребує досить багато часу. Тут діє правило Фауста: на кожну хвилину доповіді необхідно 30 хвилин попередньої підготовки.
Основні кроки з підготовки презентації наведено у табл. 14.2.
Таблиця 14.2
ОСНОВНІ ЕТАПИ ПІДГОТОВКИ ПРЕЗЕНТАЦІЇ
Етап підготовки
презентації Зміст етапу Частка часу
на підготовку, %
Попереднє рішення Формулювання мети презентації, визначення характеру, складу і стану аудиторії (кола слухачів), вибір засобів інформування 10
Концепція Розроблення головної ідеї презентації, збирання матеріалів, планування і розроблення доповіді (вступу, основної частини і висновків), структуризація 30
Реалізація Вибір і розроблення варіантів використання демонстраційно-наочних матеріалів — візуалізація доповіді (підготовка плакатів, плівок/фолій, комп’ютерна графіка) 40
Особиста підготовка Пробна репетиція, підготовка інформаційної техніки, розроблення стратегії дискусії, підготовка до відповідей на запитання аудиторії 20

Презентації дуже схожі на інтерв’ю і ділові зустрічі, але на відміну від них — це події більш масового характеру, вони не орієнтовані на емоційні аспекти або на персональні проблеми.
Розглянемо докладніше найважливіші складові кожного з виділених етапів.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Основні етапи підготовки презентації» з дисципліни «Економіка та організація інформаційного бізнесу»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Аудит звітності з податку на прибуток
Відмінність між балансовим прибутком і грошовим потоком
Шляхи активізації інвестування
Дохідність залученого капіталу
Железнодорожный вагон


Категорія: Економіка та організація інформаційного бізнесу | Додав: koljan (01.05.2012)
Переглядів: 1575 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП