ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Економіка підприємства » Економіка та організація інформаційного бізнесу

Що таке «презентація»?
Презентація — одне з найпопулярніших сьогодні слів. Віддаючи данину моді, українські бізнесмени не завжди замислюються про дійсну необхідність проведення презентації. Під презентацією (praesentatio, від лат. praesento — передаю, вручаю або англ. present — представляти) розуміється передання і представлення аудиторії нових для неї ідей, планів, розробок. Іншими словами, презентація — це демонстраційні матеріали практично для будь-якого публічного виступу — від доповіді керівникові до рекламної акції або лекції перед слухацькою аудиторією.
Презентація — це представлення чого-небудь або кого-небудь будь-кому. Презентація завжди передбачає живе спілкування в режимі діалогу. На відміну від інших видів реклами, презентація передбачає початкову зацікавленість аудиторії в отриманні інформації та добровільне відвідування місця проведення її.
Презентація надає фірмі додаткову можливість швидкого зворотного зв’язку, аналізу статистики, проведення опитувань, анкетування. Правильно організована презентація сприяє суспільному визнанню, підвищенню популярності, зміцненню іміджу компанії, корисним і цікавим знайомствам.
Багато в кого цей захід викликає такі асоціації, як «шоу», «свято», «подарунок». Для створення у запрошених «святкових» відчуттів найбільш простими інструментами можуть бути: вручення безкоштовних зразків; роздавання проспектів або брошур; пригощання (частіше за все — фуршет); демонстрування товарів у дії; подарунки у вигляді сувенірної продукції (ручки, годинники, календарі, запальнички, попільнички, сірники, блокноти, кепки, майки, брелки з нанесеними на них логотипом і адресою фірми). Хоча сувенірна продукція (її називають також спеціальною рекламою) виконує тільки функцію нагадування, вона містить у собі величезний потенціал впливу на клієнта, стає атрибутом його прихильності до фірми, особливо у поєднанні з приємними спогадами. Звичайно, ці прийоми мають сприяти досягненню основних намічених цілей презентації.
Друга обов’язкова умова за проведення презентації — забезпечити відвідувачеві почуття «бажаного гостя». Для цього необхідно ретельно добрати і підготувати персонал. Тут є декілька нюансів:
фахівців має бути стільки, щоб завжди хтось був поряд для відповідей на запитання будь-кого з гостей;
персонал має складатися з людей привабливих, відкритих, доброзичливих. Тут не допоможуть генії із замкненим характером. Одні люди можуть найкраще працювати всередині компанії, інші неначе створені для представлення її інтересів на виставках і презентаціях.
Типовою помилкою є залучення дівчат-моделей для антуражу. Вони, як правило, не володіють ситуацією та необхідною інформацією і не зацікавлені в особливій привітності. Персонал, що обслуговує презентацію, має бути представником фірми [107]:
працівники повинні бути винахідливими, оскільки навіть блискуче спланована презентація несе в собі низку непередбачених моментів;
особи, задіяні у презентації, повинні бути енергійними і повними сил (щоб не дуже швидко втомлювалися): презентації вимотують. Важко стояти, ходити, всміхатися і бути чарівним весь вечір, а то й ніч;
слід уважно добирати працівників фірми для презентації з точки зору їх манер, уміння спілкуватися з людьми;
дуже ефектно сприймається персонал, одягнутий у фірмову уніформу корпоративних кольорів з логотипом компанії.
За планування презентації найголовніше — правильно визначити мету проведення (табл. 14.1). Виходячи з цього необхідно: визначити цільову аудиторію, її сегментний склад і кількість; узгодити бажаний результат і масштаби заходу з фінансовими можливостями фірми; вибрати ідеологію спілкування з цільовою аудиторією, оптимальний набір заходів і методів проведення презентації.
Таблиця 14.1
СУТЬ ПРЕЗЕНТАЦІЇ ФІРМИ І ТОВАРУ
Ідеологія
спілкування
з аудиторією Мета презентації
Інформування Інформувати цільовий ринок про марку, новий товар або послугу
Ознайомити споживачів з новим режимом роботи магазину
Скоротити час, що витрачається продавцями для відповідей на запитання
Переконання Досягти переваги марки, фірми, товару
Збільшити відвідуваність магазинів
Досягти прихильності споживачів до марки
Нагадування (підтримка) Стабілізувати збут
Підтримувати прихильність до марки, фірми, товару
Підтримувати упізнавання марки, фірми, товару та образу

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Що таке «презентація»?» з дисципліни «Економіка та організація інформаційного бізнесу»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Модель протоколів INTERNET
Пароніми
СУТНІСТЬ, ВИДИ ТА ЗАКОНОМІРНОСТІ РОЗВИТКУ ІНФЛЯЦІЇ
Вимоги до висновку за результатами перевірки нематеріальних актив...
Еталонна модель взаємодії відкритих систем (ЕМВВС, OSI — Open Sys...


Категорія: Економіка та організація інформаційного бізнесу | Додав: koljan (01.05.2012)
Переглядів: 3995 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП