ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Бухгалтерський облік » Звітність підприємства

Звітність щодо податку з реклами
Податок з реклами належить до місцевих податків і зборів. Об’єктом оподаткування є реалізація рекламних послуг та розповсюд ження в комерційних цілях інформації про товари, послуги чи покупців цих товарів і послуг. Платниками податку є розробники та розповсюд жувачі рекламної інформації (видавництва, рекламні агенції тощо). Базою оподаткування є обсяг реалізації без суми податку на дода ну вартість. Податок з реклами сплачується з усіх видів оголошень і повідомлень, які передають інформацію з комерційною метою за допо могою засобів масової інформації, преси, телебачення, афіш, плакатів, рекламних щитів, інших технічних засобів, майна та одягу на вулицях, магістралях, майданах, будинках, транспорті та в інших місцях. Граничний розмір податку з реклами не повинен перевищувати 0,1 % вартості послуг за розміщення одноразової реклами та 0,5 % за розміщення реклами на тривалий час. Процедура надходження та акумулювання коштів для вироб ництва соціальної рекламної інформації про шкоду тютюнопаління та вживання алкогольних напоїв визначена Порядком відрахування на виробництво соціальної рекламної інформації про шкоду тютюно паління та вживання алкогольних напоїв (затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 8 вересня 1997 р. № 997) і поши рюється на підприємства, установи та організації незалежно від форм власності і громадян – суб’єктів підприємницької діяльності, які є рек ламодавцями тютюнових виробів та/або алкогольних напоїв. Рекламодавці тютюнових виробів та/або алкогольних напоїв зо бов’язані спрямовувати на виробництво соціальної рекламної інфор мації про шкоду тютюнопаління та вживання алкоголю не менш як 5 % коштів, витрачених на розповсюдження в межах України реклами тютюнових виробів та алкогольних напоїв. Зазначені відрахування перераховуються до спеціального фонду державного бюджету. Рек ламодавці перераховують коштів до спеціального фонду державного бюджету здійснюється одночасно з переказом коштів виробникам та/або розповсюджувачам реклами. Сплачені суми податку відносяться на собівартість реклами і включаються у валові витрати. Форма звіту з реклами затверджена наказом Державної подат кової адміністрації України від 24 грудня 2003 №624.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Звітність щодо податку з реклами» з дисципліни «Звітність підприємства»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Стандартизація в галузі безпеки телекомунікаційних систем
Аудит реалізації сільськогосподарської продукції
Умови виникнення кредитної угоди
ЯКІСНІ ВЛАСТИВОСТІ ГРОШЕЙ
ЗАГАЛЬНІ ПЕРЕДУМОВИ ТА ЕКОНОМІЧНІ ЧИННИКИ, ЩО ОБУМОВЛЮЮТЬ НЕОБХІД...


Категорія: Звітність підприємства | Додав: koljan (16.03.2012)
Переглядів: 891 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП