ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Психологія » Мистецтво управляти людьми й самим собою

Избегайте длинных или предсказуемых преамбул
Избегайте таких предисловий, как: «Послушайте. Я уже давно хотел вам кое-что сказать. Это может вас задеть, но...» В подобных случаях лучше сразу переходить к делу. Не стоит предварять критику и позитивными оценками, которые не содержат никакой дополнительной информации, например: «Вы отлично поработали, но...» Не старайтесь подсластить пилюлю неискренней похвалой. «Тот, кто хвалит всех, не хвалит никого», — говорил Сэмюэл Джонсон. Однако критика действительно будет восприниматься лучше, если вам удастся предварить ее искренней и заслуженной похвалой.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Избегайте длинных или предсказуемых преамбул» з дисципліни «Мистецтво управляти людьми й самим собою»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Види та операції комерційних банків
Планування діяльності аудиторських фірм
СУТНІСТЬ ГРОШЕЙ. ГРОШІ ЯК ГРОШІ І ГРОШІ ЯК КАПІТАЛ
Склад – найменша вимовна одиниця
ТЕОРЕТИЧНІ ДЖЕРЕЛА ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ


Категорія: Мистецтво управляти людьми й самим собою | Додав: koljan (11.02.2012)
Переглядів: 650 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП