ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Психологія » Енциклопедія блефу

СЕМИОТИКА В РЕКЛАМЕ И НАЗВАНИЯ ФИРМ
Названия рекламирующих себя фирм обновляются в зависимости от разоблачений, банкротств и всего плохого и отрицательного, что происходит с ними. Иными словами, неоправдавшийся имидж фирмы, который создается в средствах массовой информации часто может обновляться. Работники фирмы остаются те же, а название фирмы меняется. Клиенты об этом не знают. Это позволяет обманывать клиентов под другой вывеской.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «СЕМИОТИКА В РЕКЛАМЕ И НАЗВАНИЯ ФИРМ» з дисципліни «Енциклопедія блефу»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Аудит збору на обов’язкове державне пенсійне страхування
Перевірка постановки обліку капітальних інвестицій на підприємств...
Технологічний процес кування
БАНКІВСЬКА СИСТЕМА: СУТНІСТЬ, ПРИНЦИПИ ПОБУДОВИ ТА ФУНКЦІЇ. ОСОБЛ...
Результати варварської діяльності людини по відношенню до природи...


Категорія: Енциклопедія блефу | Додав: koljan (18.01.2012)
Переглядів: 612 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП