Технологія навчання — науково обґрунтована, організаційно оформлена, комплексна програма взаємодії викладача та студен-тів у навчальному процесі, в основі якої є методична система, що визначається метою навчання і гарантує досягнення запланова-них результатів навчальної діяльності (система логічно впоряд-кованих етапів навчального процесу, що забезпечують досягнення певного, наперед спроектованого стандарту знань з навчального предмета). У структурі реального навчального процесу функціонує багато різноманітних зв’язків і відносин, що зумовлюють його багато-шаровість і різнохарактерність, а отже й розмаїття моделей форм і методів, які реалізують різну його ефективність. Тим нагальні-шою є потреба у розробленні методичних систем, які можуть бути ефективними за умов масового навчання й одночасно забезпечу-вати успіх діяльності кожного викладача. Одним із напрямів та-ких пошуків є дослідження у сфері педагогічних технологій. Педагогічна технологія — система забезпечення й відтворення позитивних наслідків педагогічної діяльності, організація всього процесу викладання і засвоєння знань з урахуванням технічних і людських ресурсів у їх взаємодії, що ставить своїм завданням оп-тимізацію форм освіти. Упродовж багатьох років значна увагу приділяють проблемі опанування майбутніми вчителями педагогічними технологіями у нашій країні й за кордоном. Вивчення питань педагогічної технології здійснюють за кіль-кома напрямами: 1) аналіз ролей, що їх виконує викладач; 2) аналіз педагогічних умінь; 3) аналіз функції викладання; 4) аналіз типів поведінки викладача. Під час вивчення цієї теми доцільно зосередитися на таких напрямах пізнавальної діяльності: ― характеризувати наявні моделі організації економічної освіти у різних навчальних закладах (за вибором викладача). Ви-являти їхні вузлові (відмінні) ознаки, що забезпечують ефектив-ність навчального процесу; ― запропонувати власну модель технології навчання з еконо-міки та обґрунтувати її доцільність; ― аналізувати першоджерела, основні напрями досліджень у галузі педагогічних технологій; ― пояснювати необхідність проектно-технологічного підходу до вивчення економічних дисциплін у зв’язку з вимогами сучас-ного трансформаційного періоду в Україні й потреби здійснення ринкових перетворень в економіці.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Технології навчання в економічній освіті» з дисципліни «Методика викладання економіки»