ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Економічні теми » Методика викладання економіки

Технології навчання в економічній освіті
Технологія навчання — науково обґрунтована, організаційно оформлена, комплексна програма взаємодії викладача та студен-тів у навчальному процесі, в основі якої є методична система, що визначається метою навчання і гарантує досягнення запланова-них результатів навчальної діяльності (система логічно впоряд-кованих етапів навчального процесу, що забезпечують досягнення певного, наперед спроектованого стандарту знань з навчального предмета).
У структурі реального навчального процесу функціонує багато різноманітних зв’язків і відносин, що зумовлюють його багато-шаровість і різнохарактерність, а отже й розмаїття моделей форм і методів, які реалізують різну його ефективність. Тим нагальні-шою є потреба у розробленні методичних систем, які можуть бути ефективними за умов масового навчання й одночасно забезпечу-вати успіх діяльності кожного викладача. Одним із напрямів та-ких пошуків є дослідження у сфері педагогічних технологій.
Педагогічна технологія — система забезпечення й відтворення позитивних наслідків педагогічної діяльності, організація всього процесу викладання і засвоєння знань з урахуванням технічних і людських ресурсів у їх взаємодії, що ставить своїм завданням оп-тимізацію форм освіти.
Упродовж багатьох років значна увагу приділяють проблемі опанування майбутніми вчителями педагогічними технологіями у нашій країні й за кордоном.
Вивчення питань педагогічної технології здійснюють за кіль-кома напрямами:
1) аналіз ролей, що їх виконує викладач;
2) аналіз педагогічних умінь;
3) аналіз функції викладання;
4) аналіз типів поведінки викладача.
Під час вивчення цієї теми доцільно зосередитися на таких напрямах пізнавальної діяльності:
― характеризувати наявні моделі організації економічної освіти у різних навчальних закладах (за вибором викладача). Ви-являти їхні вузлові (відмінні) ознаки, що забезпечують ефектив-ність навчального процесу;
― запропонувати власну модель технології навчання з еконо-міки та обґрунтувати її доцільність;
― аналізувати першоджерела, основні напрями досліджень у галузі педагогічних технологій;
― пояснювати необхідність проектно-технологічного підходу до вивчення економічних дисциплін у зв’язку з вимогами сучас-ного трансформаційного періоду в Україні й потреби здійснення ринкових перетворень в економіці.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Технології навчання в економічній освіті» з дисципліни «Методика викладання економіки»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: МАСА ГРОШЕЙ В ОБОРОТІ. ГРОШОВІ АГРЕГАТИ ТА ГРОШОВА БАЗА
СУТЬ ТА ПРЕДМЕТ АУДИТУ, ЙОГО СФЕРА ДІЇ В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ
Аудит виходу продукції рослинництва
Технічні засоби захисту інформації
Інноваційна форма інвестицій


Категорія: Методика викладання економіки | Додав: koljan (28.10.2011)
Переглядів: 1203 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП