Методично правильно розроблене завдання для КВК сприяє розширенню і поглибленню знань студентів, розвиває логічне мислення, спритність, кмітливість, стимулює вивчення додатко-вої літератури, періодичних видань. Крім цього, за допомогою КВК реалізуються виховні цілі — розвивається почуття колекти-візму, взаємодопомоги; розкриваються індивідуальні особливості студентів, що не виявилися на традиційних заняттях; набувають вміння вести дискусію, діалог. У КВК беруть участь дві команди з однієї групи студентів або дві команди студентів з різних груп, яким за 2—3 тижні дають завдання: продумати назву команди; підготувати емблему, що відповідає назві команди і темі КВК, скласти вітання команд, підготувати розповідь на конкурс із використанням економічних термінів, понять, а також рекламу якогось економічного процесу, угоди, продукції; скласти економічний кросворд для команди-суперниці; придумати загадку-пантоміму на економічну тему; скласти для команди-суперниці три питання на конкурс «Чи зна-єте Ви?»; підготувати конкурс пісень, певною мірою пов’язаних із економікою. Висувають такі вимоги: від кожної групи в команді має бути по 10 учасників; команда повинна мати єдину форму. Конкурси оцінює журі з 5 осіб (по 2 студента від кожної команди і викла-дач). Оцінювання результатів здійснюють за п’ятибальною шка-лою, поведінки вболівальників — за двобальною (за підказки і галас знімають по 2 бала, за плакати, гасла й оплески нарахову-ють по 2 бала). Особливу увагу приділяють технічному і худож-ньому оформленню сцени і зали (аудиторії) — столи для команд, журі; мікрофон для ведучих; магнітофон для музичних пауз, пла-кати і гасла на стінах.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Економічний КВК» з дисципліни «Методика викладання економіки»