ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Економічні теми » Методика викладання економіки

Дидактичні економічні ігри
Для розвитку пізнавального інтересу студентів на заняттях з економічних дисциплін доцільно застосовувати такі види ігор, як економічний кросворд, економічний КВК, економічний бій, еко-номічний диктант, економічне доміно, ігри-змагання, ігри-вікторини, ігри старт-фініш тощо.
Дидактичні кросворди з економіки складаються за однією чи кількома темами курсу. Методика роботи з ними полягає у розв’язанні їх на заняттях. Для цього студентам заздалегідь роздають підготовлений кросворд і умови його розв’язання. Роботу можна організувати як змагання команд. На дошці вивішують велике зображення кросворда. Члени команд, з дозволу капітанів, вихо-дять до дошки і вкладають у прозорі кишені необхідні літери ал-фавіту (можна використовувати магнітну дошку). Капітани ко-манд і викладач підраховують бали, що їх набрав кожен із учасників, і виставляють оцінку. Для присудження відповідних місць підраховують кількість балів, що їх набрала кожна коман-да, відзначають найактивніших гравців, роботу капітанів.
Кросворди можна запропонувати й як домашнє завдання. Під час підбору слів, що відповідають певному економічному понят-тю, відбувається перегляд «багажу» знань, набутих у попередній навчальній діяльності. Питання кросворду доцільно складати не тільки на інформаційному рівні, а й на проблемному. Це спонукає студентів пригадувати раніше вивчене, а також і засвоювати зміст проблеми, ефективніше осмислювати її сутність. У цьому плані розв’язання і складання кросвордів слугує елементом ігрового і проблемного навчання.

По горизонталі: 1. Розмінна монета Індії 1/16 рупії. 4. Золота моне-та, яку карбувала королева Шотландії Марія (1542—1567). 6. Особа, що висуває вимогу за правом регресу до особи, з вини якої здійснено пла-тіж. 7. Грошовий документ, який стверджує право особи, на ім’я якої він виданий, на отримання в установі банку вказаної в ньому суми. 12. Штучне зниження цін на товари для усунення конкурентів на ринку. 13. Вид торгових угод, за яких взаємний обмін продукцією здійснюєть-ся без грошової оплати. 15. Установа, що займається фінансовими і кредитними операціями в ролі посередника між юридичними і фізич-ними особами. 18. Фірма, яка монополізувала продаж діамантів на сві-товому ринку. 19. Складний, загострений стан, різкий злам або занепад в економіці. 21. Виробничі таємниці, що полегшують і прискорюють освоєння виробництва продукції, не можуть бути предметом патенту-вання і тому не мають патентного захисту. 23. Іспанська золота монета, яку карбували від 1537 року. 24. У минулому міра ваги, грошово-вагова і грошово-розрахункова одиниця. 25. Грошова одиниця Західної Самоа. 26. Назва англійської монети вартістю 1/4 пенні. 27. Грошова одиниця Стародавнього Риму. 31. Старовинна французька золота і срібна монета із зображенням щита. 32. Міра ваги коштовного каміння. 33. Срібна монета Фландрії, Брабанта, Бургундії, яку карбували наприкінці XV ст. 34. Грошова одиниця Німеччини. 36. Грошова одиниця країн Середньої Європи. 37. Термін, який застосовують у торговельній, біржовій і бан-ківській практиці, щоб показати різницю між цінами на валюту для тих, хто продає та купує. 38. Відпускна вартість товару у грошовому відо-браженні. 39. Сучасна головна вагова одиниця коштовних металів. 41. Грошова одиниця Гани. 42. Грошова одиниця Таїланду. 43. Грошова одиниця Республіки Ботсвана. 45. Титул монарха в деяких східних кра-їнах.
По вертикалі: 2. Загальновизнане, узаконене правило, міра, закон, взірець, звичайний стан. 3. Різновид угоди, за якою особа надає оренда-тору майно у тимчасове користування за певну винагороду. 5. Частина бухгалтерського бланка (частіше лівий бік), характеризує склад, розмі-щення та використання коштів. 8. Система товарно-грошових відносин у сфері обміну, що сприяє реалізації товарів та послуг. 9. Особа, зо-бов’язана сплатити певну суму за пред’явленим їй векселем. 10. Офіційне оголошення про анулювання втрачених документів. 11. Італійська срібна монета. 12. Юридична особа, яка заборгувала певному підприєм-ству, організації чи установі. 14. У біржовій практиці термін, що позна-чає спекулянта, який грає на підвищенні. 15. Особа, яка здійснює бух-галтерський облік і звітність, контроль за дотриманням фінансової дисципліни. 16. Визначена угодою грошова сума, яку боржник зобов’язаний сплатити кредитору за невиконання або неналежне виконання завдання. 17. Відсоток, одержуваний банками під час обміну векселів. 20. Грошова одиниця Японії. 22. Назва широкого гроша в Нідерландах. 28. Посвідчення, свідоцтво на право користування, володіння чимось або на проведення будь-яких операцій. 29. Одна з форм спекуляції ви-грашними позиками в капіталістичних країнах. 30. Грошова одиниця Давньої Русі та інших слов’янських земель. 34. Карбований злиток ме-талу певної форми, ваги і проби, що є узаконеним засобом обігу і плат-ні. 35. Згода на сплату або гарантування сплати грошових і товарних документів у внутрішньому та зовнішньому товарообігу. 40. Народна назва десятидоларової монети США. 44. Монета Латвії

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Дидактичні економічні ігри» з дисципліни «Методика викладання економіки»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Інвестиції у виробничі фонди
Оцінка
На наклонной плоскости
Класифікація голосних і приголосних звуків
Формати повідомлень і прикладні програми роботи з електронною пош...


Категорія: Методика викладання економіки | Додав: koljan (28.10.2011)
Переглядів: 1971 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП