ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Економічні теми » Методика викладання економіки

Як перевірку виконання домашніх завдань перетворити на ефективну розумову працю
Не один рік непокоїв мене неблагополучний стан перевірки домашніх завдань: час іноді витрачався даремно. Складалася знайома кожному картина: щойно один учень починав відпові-дати, інші займалися своїми справами, думав над відповіддю той, хто очікував виклику. Мені не давала спокою думка: як до-могтися, щоб під час перевірки завдань над поставленими пи-таннями працювали всі учні і щоб учитель міг перевіряти робо-ту всього класу?
На допомогу прийшов зошит-чернетка. Урок геометрії; клас готовий до перевірки домашньої роботи. Усім ставиться завдан-ня: вивести формулу площі кола, скласти задачу та розв’язати її, стисло сформулювати ознаки рівності трикутника. Всі учні запи-сують завдання до чернетки, що тут замінює дошку; з учнів поки що не викликається ніхто. Вчитель уважно спостерігає, як працює кожен; якщо потрібно переконатися, наскільки глибоко учень ро-зуміє матеріал, учитель пропонує учню пояснити, що робиться, для чого тощо. При цьому немає потреби викликати учня. Кожен працює так, ніби його викликали до дошки. Вчитель кожної хви-лини — на будь-якому етапі виконання завдань — може припи-нити роботу всього класу або частини учнів.
Переваги цієї форми роботи полягають у тому, що знання перевіряються без повторення вголос усього, що вивчили учні. Учитель має можливість отримати інформацію про знання уч-нів неначе у скороченому вигляді. При цьому кожен працює цілком самостійно. Важливі тут ще два моменти: по-перше, перевірка знань здійснюється в ході їх активного застосування; по-друге, вчителю надається можливість уважно стежити за роботою слабких учнів, ураховувати їхні індивідуальні сили і здібності.
…Досвід переконує, що така перевірка привчає до стислого, лаконічного висловлення думки, застерігає від «зазубрювання». Адже той, хто прагне визубрити, ніколи не зможе відповісти на запитання коротко, сказати найголовніше. …Ефективність розу-мової праці під час перевірки значно зростає, якщо знання уза-гальнень (правил, формул, законів, висновків) доповнюються і переосмислюються за допомогою нових фактів.
…Не припускайте, щоб єдиною метою перевірки було вистав-лення оцінки. Нехай якомога частіше оцінювання знань поєдну-ється з іншими цілями, передусім із новим осмисленням, розвит-ком, поглибленням знань. Не вдавайтеся до крайнощів, тобто оцінювання кожної відповіді, кожної письмової роботи. Це при-зводить до негативних результатів.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Як перевірку виконання домашніх завдань перетворити на ефективну розумову працю» з дисципліни «Методика викладання економіки»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: РОБОЧІ ДОКУМЕНТИ АУДИТОРА
Аудит нерозподіленого прибутку
ЕКОНОМІЧНІ МЕЖІ КРЕДИТУ
Індивідуальні та інституційні інвестори
Формування банківського портфеля цінних паперів та управління ним


Категорія: Методика викладання економіки | Додав: koljan (28.10.2011)
Переглядів: 717 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП