ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Економічні теми » Методика викладання економіки

Основні критерії аналізу діяльності викладача на навчальному занятті
І варіант. Критерії оцінки діяльності викладача
1. Організаційний аспект
Готовність викладача до заняття:
― наявність методичної розробки;
― наявність навчально-методичної карти;
― готовність матеріалів контролю;
― наявність книжок, конспектів, ілюстративного матеріалу;
― своєчасність початку та завершення заняття;
― своєчасність перевірки.
2. Програмно-цільовий аспект
1. Відповідність теми заняття програмі курсу, її тематичному й робочому планові.
2. Правильність визначення навчальних цілей з огляду на спеціалізацію та рівень засвоєння.
3. Усвідомленість цілей студентами.
4. Забезпечення мотиваційного боку в засвоєнні теми. Спосо-би мотивації:
а) обґрунтування значення теми для майбутньої професійної діяльності;
б) актуальність і новизна змісту;
в) емоційне забарвлення викладання;
г) застосування методу порівняння й аналогії;
д) наочність та ілюстративність;
е) ефект парадоксальності та здивування;
є) приклади з власної практики;
ж) застосування ділових ігор, дискусій, кросвордів ТЗН.
5. Реалізація міжпредметних зв’язків (інтеграція).
6. Розподіл часу на занятті
3. Виховний аспект
1. Соціально-економічний аспект
2. Екологічний аспект.
3. Патріотичиий аспект.
4. Аспект професійної відповідальності.
5. Правовий аспект.
6. Етичний, моральний аспект.
4. Контрольно-корекційний аспект
1. Забезпечення доаудиторної самостійної підготовки студен-тів до заняття, (конспект, розгорнутий список літератури, мето-дичні поради для самопідготовки).
2. Відповідність методів контролю запланованому рівню за-своєння знань, умінь, навичок.
3. Розмаїття методів контролю.
4. Уміння правильно й оптимально поєднувати різні методи контролю.
5. Рівень об’єктивності й вимогливості викладача під час оці-нювання знань студентів.
5. Науково-змістовний аспект
1. Відповідність змісту заняття меті навчання.
2. Науковість змісту.
3. Зв’язок теорії та практики.
4. Професійна спрямованість.
5. Володіння предметом із боку викладача.
6. Методичний аспект
1. Багатоманітність методів навчання й контролю, їх відповідність типу заняття й цілям.
2. Методичне забезпечення заняття.
3. Міра активізації студентів під час заняття.
4. Реалізація індивідуального підходу до студентів.
5. Опанування студентами прийомів самостійної роботи.
6. Методична завершеність заняття:
― обґрунтування;
― наявність цілей і методичних акцентів.
7. Риторико-комунікативний аспект
1. Уміння пояснювати матеріал.
2. Зрозумілість, правильність, чистота, логічність, виразність, образність, емоційність мови, наявність логічного наголосу та смислових акцентів, техніка мовлення.
3. Культура записів і коментарів на дошці.
4. Стиль спілкування зі студентами: оптимістичність і дина-мічність.
5. Знання індивідуальних особливостей студентів.
6. Рівень взаєморозуміння.
8. Висновки, пропозиції, рекомендації
1. Рівень досягнення мети.
2. Основні позитивні та негативні боки.
3. Узагальнена оцінка заняття.
ІІ варіант. Вимоги до викладача (запропоновані студентами):
1) повага до індивідуальності слухачів;
2) уміння чітко й цікаво викладати матеріал;
3) ретельна підготовка до заняття;
4) знання матеріалу;
5) естетичність: зовнішній вигляд, риторика, манери, жести;
6) культура мовлення та поведінки;
7) візуальний та емоційний контакт з аудиторією;
8) уміння знайти індивідуальний підхід до кожного слухача;
9) об’єктивність оцінювання знань;
10) уміння організувати процес навчання: використання наоч-ності та засобів активізації процесу навчання;
11) уміння передати власний досвід слухачам;
12) упевненість;
13) гарний настрій;
14) розкутість;
15) створення творчої атмосфери;
16) уміння пов’язувати теорію з практикою;
17) урізноманітнювання шляхів передання знань;
18) сучасні погляди на процес навчання;
19) почуття гумору;
20) вплив на формування особистості слухача;
21) раціональність щодо насичення матеріалу науковими тер-мінами;
22) стимулювання учнів до навчання.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Основні критерії аналізу діяльності викладача на навчальному занятті» з дисципліни «Методика викладання економіки»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Індивідуальні та інституційні інвестори
Офісні та відомчі АТС
СТАНОВЛЕННЯ ЦЕНТРАЛЬНОГО БАНКУ В УКРАЇНІ
Договір на проведення аудиторської перевірки
Процес кредитування клієнтів банку


Категорія: Методика викладання економіки | Додав: koljan (28.10.2011)
Переглядів: 934 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП