ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Економічні теми » Методика викладання економіки

Схема педагогічного аналізу заняття
1. Загальні відомості про заняття
Група, предмет, викладач, тема заняття.
2. Мета заняття
― чи визначає викладач мету й тему, чи інформує студентів про неї, як він це робить;
― чи все підготовлено на першому етапі заняття до сприй-мання мети й завдань заняття, до важливості поставленої теми в системі занять;
― чи акцентується увага на готовності викладача й студентів до заняття.
3. Визначення типу, структури та характеру занять
― доцільність цього типу в системі інших занять з цієї
теми;
― відповідність структури заняття цьому типові (послідовність розташування елементів заняття, їх наявність), регламентація в часі;
― роль кожного етапу у виконанні дидактичних і виховних завдань.
4. Аналіз змісту заняття
― чи відповідає зміст віковим особливостям студентів, їхнім індивідуальним якостям;
― чи відповідає зміст матеріалу новітнім науковим знанням із конкретної теми;
― чи пов’язаний матеріал із життям, практикою, досвідом студентів, місцевим матеріалом;
― чи сприяє розвиткові творчого, самостійного мислення;
― чи наявні в ньому елементи пошуку, історичний аспект, до-слідний характер;
― чи сприяє новий матеріал набуттю нових знань, прищеп-ленню вмінь і навичок порівняно із засвоєними раніше;
― проаналізувати виховну цілеспрямованість матеріалу.
5. Аналіз методів і прийомів навчання на занятті
― почуття міри в застосуванні вербальних, наочних і практи-чних методів (захоплення одним методом негативно впливає на засвоєння знань, доцільніше поєднувати методи);
― багатоманіття прийомів, що сприяють активності студентів. Звернути увагу на те, чи сприяють методи і прийоми навчання досягненню основної дидактичної мети.
6. Аналіз діяльності викладача та студентів на занятті
― прийоми в оцінюванні знань;
― критерії оцінювання;
― чи коментуються оцінки;
― чи оцінюються знання впродовж заняття, чи лише наприкін-ці, виховне значення оцінки;
― чи диференціюється домашнє завдання, який його обсяг, елементи пояснення в групі, рівень складності, творчий характер домашнього завдання;
― активність викладача, вміння організувати аудиторію на різ-них етапах, педагогічний такт, етика викладача, прийоми педаго-гічного впливу на групу й окремих студентів;
― активність і дисципліна групи, ставлення студентів до ви-кладача, самостійність їхньої роботи під час заняття.
7. Загальні висновки про ефективність заняття
― сформулювати освітнє й виховне значення заняття;
― визначити позитивні, сильні аспекти заняття, його недоліки;
― надати поради стосовно уникнення недоліків, до якої додат-кової літератури звернутися, з чиїм досвідом ознайомитися.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Схема педагогічного аналізу заняття» з дисципліни «Методика викладання економіки»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: ІНВЕСТИЦІЙНІ РИЗИКИ. Концепція і вимірювання ризиків
Види та операції комерційних банків
КЛАСИЧНА КІЛЬКІСНА ТЕОРІЯ ГРОШЕЙ
Аудит надзвичайних доходів і витрат
Розвиток пейджингу в Україні


Категорія: Методика викладання економіки | Додав: koljan (28.10.2011)
Переглядів: 1445 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП