Після вивчення цієї частини ви маєте вміти: · визначати основні питання теми; · максимально ефективно використовувати час; · письмово викладати матеріал, використовуючи різні спосо-би записів. Завдання ― напишіть, яку причину регулярної й усебічної підготовки Ви вважаєте найважливішою? Підготовка завжди важлива. Навіть досвідчені та добре обі-знані у своєму предметі викладачі мають готуватися, щоб надати найновішу та найактуальнішу інформацію. Адже за сучасних умов зміни, що відбуваються в економічних процесах, мають вельми стрімкий і всеохоплювальний характер. Матеріал лекції не має повторювати текст підручника, навіть найкращого й «найсві-жішого», бо його шлях до читача все одно є тривалішим за період незмінних стабільних ситуацій у сучасній економіці. Знову перегляньте Ваш матеріал і поставте такі питання: · Чи є цей факт або положення суттєвим для вивчення? · Можливо, це цікава й корисна інформація, але не обов’язкова? · Чи можна цю інформацію використати для розгляду в на-ступних темах? ― Якщо це суттєва інформація, напишіть поряд «необхідно». ― Якщо це просто корисна інформація, напишіть поряд «ба-жано». ― Якщо цьому можна надати подальший розвиток, напишіть поряд «можливо». Якщо ця частина не має стосунку до теми, не вагайтеся й ви-кресліть її. Тепер Ви маєте основні складові Вашого тексту. Наступний етап — упорядкування інформації у логічну систему. Вона має плавно переходити від одного положення до іншого, від простої до складнішої інформації. Ілюструвальну або супутню інформа-цію доцільніше викласти в додатку.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Підготовка до викладання» з дисципліни «Методика викладання економіки»