Специфіка курсу «Методика викладання економіки» в системі психолого-педагогічної підготовки в КНЕУ
Логіку та зміст курсу побудовано таким чином, щоб надати всебічне уявлення про систему методичних знань, прийомів та засобів активізації засвоєння економічних знань. Отже, головною метою вивчення студентами курсу МВЕ є формування у них сучасного економічного й педагогічного мис-лення шляхом глибокого засвоєння ними категоріального апара-ту й концептуальних положень з економіки, психології та мето-дики викладання економіки. Складність засвоєння МВЕ полягає в тому, що майбутній ви-кладач підсвідомо має формувати економічне мислення тих, хто навчається, а головним його завданням є забезпечення засвоєння учнями матеріалу з конкретних програм економічного навчання. Технологічний аспект МВЕ визначають певні методичні при-йоми, засвоєнню яких має сприяти структура дисципліни, зміст її тем, організація практичних та семінарських занять, навчальних ігор, тренінгів і самостійної роботи студентів, що завершується написанням курсової роботи. У процесі викладання курсу МВЕ у майбутнього викладача тре-ба формувати особистісно-професійну позицію з економіки, поглиблювати пізнання й засвоєння ним методичних засобів. Для цього потрібно чітко знати закономірності й мету процесу навчання, ви-значити з огляду на це вимоги до методики викладання економіки.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Специфіка курсу «Методика викладання економіки» в системі психолого-педагогічної підготовки в КНЕУ» з дисципліни «Методика викладання економіки»