ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Економічні теми » Ціноутворення

Стратегія цінового лідера
Стратегія цінового лідера передбачає або прив'язку фірмою свого рівня цін до руху й рівня цін фірми-лідера на даному ринку за конкретним товаром, або оформлення угоди (як правило, негласного) з лідером на даному ринку або сегменті. Останнє означає, що у разі зміни ціни лідером фірма також здійснити відповідну зміну цін на свої товари.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Стратегія цінового лідера» з дисципліни «Ціноутворення»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ГАЛУЗІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я
ПОНЯТТЯ ТА КЛАСИФІКАЦІЯ ВНУТРІШНІХ ДЖЕРЕЛ ФІНАНСОВОЇ СТАБІЛІЗАЦІЇ
Методика виявлення ознак неплатоспроможності підприємства та озна...
Аудит обслуговуючих підприємств агропромислового комплексу
РЕОРГАНІЗАЦІЯ, СПРЯМОВАНА НА УКРУПНЕННЯ ПІДПРИЄМСТВ (ЗЛИТТЯ, ПРИЄ...


Категорія: Ціноутворення | Додав: koljan (01.11.2011)
Переглядів: 1630 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП