Згідно статті 1 Закону України „Про туризм ”, туристична діяль-ність – це діяльність із надання різних туристичних послуг відпові-дно діючому законодавству. [24] До підприємств сфери туристичних послуг належать: туристичні агенції, бюро подорожей, бюро екскурсій, екскурсійні бюро, бюро з приймання туристів, туристичні оператори, готелі, мотелі, кемпінги, туристичні комплекси та бази, інші юридичні та фізичні особи, які здійснюють туристичну діяльність згідно з їх статутами або поло-женнями. До послуг, які можуть надаватися туристам належать послуги з їх розміщення, харчування, транспортного, інформаційно-рекламного обслуговування, а також послуги установ культури, спорту, побуту, розваг тощо, спрямовані на задоволення потреб цієї категорії гро-мадян. [89, С.153] З огляду на те, що насьогодні практично всі туристичні підпри-ємства є приватними, фінансово-господарський контроль на них здійснюється в формі незалежного аудиту та в формі податко-вого контролю. Метою аудиту на туристичних підприємствах є встановлення за-конності, правильності та доцільності діяльності суб’єкта туристич-ного бізнесу. Завданнями аудиту є: перевірка наявності дозволів на здійснення туристичної діяльності; перевірка наявності та законності сертифікатів відповідності нада-ваємих послуг; контроль дотримання правил страхування туристів; контроль правильності розрахунку та сплати податків, зборів та обов’язкових платежів; перевірка законності договорів з туристами; контроль правильності розрахунку собівартості туристичних послуг тощо. Джерелами інформації при проведенні аудиту окрім загальновідо-мої документації виступає ряд специфічної документації: договори з туристами; калькуляція витрат; страховий поліс туриста; сертифікат відповідності надаваємих послуг; ліцензії та інші дозволи на здійснення туристичної діяльності; прибуткові касові ордера на оплату за надаваємі послуги тощо.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Туристичні послуги» з дисципліни «Фінансово-господарський контроль»