ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Комунікаційна політика в діяльності державного службовця

Системи електронного документообігу та діловодства для органів влади різного рівня
До цієї категорії можна умовно віднести муніципальні структури управ-
ління з невеликим обсягом документообігу, які не мають достатньої технічної
бази для впровадження повноцінної системи електронного документообігу та
діловодства (ЕДД) .
Для них може бути рекомендоване однокористувальницьке рішення, об-
ладнане засобами захищеного обміну електронними документами
з вищестоящою організацією — безпосередньо або через центр обробки доку-
ментів (ЦОД). Користувачем такого рішення зазвичай виступає співробітник,
відповідальний за діловодство організації.
Робота при цьому здійснюється з паперовими документами, але в системі
ведеться реєстрація вхідних/вихідних документів, облік резолюцій
по документах, документів, списаних у справу і документів, що знаходяться
на архівному збереженні. При великій кількості співробітників також може вес-
тися облік руху паперових оригіналів.
Документи, отримані в електронному вигляді з вищестоящої організації,
відразу реєструються, роздруковуються і починають виконуватися до приходу
паперових оригіналів. Вищестояща організація автоматично одержує повідом-
лення про те, що документ зареєстрований.
Таке рішення дозволяє:
• прискорити обмін вхідними/вихідними документами
з вищестоящою організацією;
• підвищити ефективність контролю за виконанням документів;
• організувати ефективну систему збереження взаємозалежних доку-
ментів;
• зменшити час на пошук потрібних документів;
• зменшити кількість “загублених” документів, місцезнаходження
яких невідоме.
Рішення може бути реалізоване на базі операційної системи Microsoft
Windows, СУБД MSDE (EN), текстового редактора Microsoft Word і системи
роботи з електронними таблицями Microsoft Excel з комплекту Microsoft Office
і однокористувальницької системи ЕДД “Справа-Секретар” розробки партнера
Microsoft — компанії “Електронні офісні системи” або аналогічних рішень ін-
ших партнерів.
Для колективної роботи над документами, доставки документів
в електронній формі виконавцям і обміну електронною поштою можуть бути
використані засоби Microsoft Outlook.
Рішення для місцевого органу самоврядування
До цієї категорії можна умовно віднести муніципальні структури управ-
ління, що мають середній обсяг документообігу від 3000 до 10000 документів
на рік, канцелярію чи секретаріат як структурно окремий підрозділ, і які здійс-
нюють роботу не тільки з документами від організацій, але й листами
та зверненнями громадян і підприємств. Такі організації зазвичай мають доста-
тній парк персональних комп'ютерів, об'єднаних у локальну мережу.
Для них може бути рекомендоване багатокористувальницьке рішення
з кількістю робочих місць від 5 до 20, обладнане засобами захищеного обміну
електронними документами з вищестоящими та нижчестоящими організаціями
(безпосередньо або через ЦОД), зв'язком з порталом для інформування
і прийому заявок громадян і організацій і можливістю віддаленого Інтернет-
доступу до даних системи ЕДД.
Система повинна забезпечувати реєстрацію вхідних/вихідних документів,
облік резолюцій по документах, документів, списаних у справу і документів,
що знаходяться на архівному збереженні. Має також вестися облік руху папе-
рових оригіналів.
Користувачами такого рішення зазвичай виступають не тільки діловод-
ний персонал, але і ряд співробітників функціональних підрозділів.
Оскільки більшість співробітників таких організацій має персональні
комп'ютери, у рамках такого рішення вже може бути організована робота
з частиною документів в основному чи винятково в електронному вигляді. Вхі-
дні паперові документи можуть оцифровуватися, і вся подальша робота з ними
вже може вестися в електронному вигляді. В електронному вигляді може також
бути організований процес виконання документів (накладення і виконання ре-
золюцій).
Якщо організація має постійно доступний канал у мережу Інтернет, може
бути організований віддалений доступ до системи ЕДД через веб-інтерфейс,
що дозволяє контролювати хід робіт як посадовим особам, що знаходяться
у від'їзді, так і вищестоящим організаціям.
Таке рішення дозволяє:
• прискорити обмін документами з вищестоящими
та нижчестоящими організаціями;
• зменшити навантаження на діловодний персонал за рахунок пере-
дачі частини функцій у підрозділи;
• підвищити ефективність контролю за виконанням документів;
• організувати ефективну систему збереження взаємозалежних доку-
ментів;
• зменшити час на пошук потрібних документів;
• зменшити кількість «загублених» документів, місцезнаходження
яких невідоме;
• прискорити і зробити більш ефективною роботу співробітників
з виконання документів;
• знизити витрати на роботу із зверненнями громадян і організацій,
які подаються в електронній формі (через портал);
• забезпечити контроль за виконанням важливих документів з боку
вищестоящих організацій.
Таке рішення може бути реалізоване на базі операційної системи
Microsoft Windows Server, СУБД Microsoft SQL Server, пакету Microsoft Office
для роботи з текстами документів і таблицями і багатокористувальницької сис-теми ЕДД “Справа - Підприємство” розробки партнера Microsoft — компанії
“Електронні офісні системи” або аналогічних рішень інших партнерів.
Для колективної роботи над документами, доставки документів
в електронній формі виконавцям і обміну електронною поштою можуть бути
використані як засоби Microsoft Outlook, так і Microsoft Exchange
Server 2003 (EN).

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Системи електронного документообігу та діловодства для органів влади різного рівня» з дисципліни «Комунікаційна політика в діяльності державного службовця»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Здійснення розрахунків в іноземній валюті по зовнішньоекономічних...
Граматичні ознаки іменника
Аудит звітності з податку з власників транспортних засобів та інш...
Інвестиційний ринок та його інфраструктура
ФОРМУВАННЯ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ


Категорія: Комунікаційна політика в діяльності державного службовця | Додав: koljan (02.10.2011)
Переглядів: 1512 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП