ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Стратегічний маркетинг

Недостаточный уровень охвата или проникновения
Второй причиной наблюдаемого разрыва может быть слишком низкий уровень использования товара. Возможны три ситуации.
— Многие потенциальные пользователи не являются пользователями.
— Реальные пользователи применяют товар нерегулярно или не во всех возможных случаях применения.
— Реальные пользователи применяют товар в недостаточных количествах в единичном акте использования.
Эти три разные ситуации требуют применения различных корректирующих действий, которые внесут свой вклад в повышение общего спроса. От этого выиграют все фирмы, действующие на данном рынке.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Недостаточный уровень охвата или проникновения» з дисципліни «Стратегічний маркетинг»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: СТВОРЕННЯ І РОЗВИТОК ГРОШОВОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ РЕАЛЬНОЇ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ
Технічні засоби для організації локальних мереж типу ETHERNET. Пр...
Система раннього попередження та реагування. Методи прогнозування...
ПРИЗНАЧЕННЯ ТИМЧАСОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ДЛЯ УПРАВЛІННЯ КОМЕРЦІЙНИМ Б...


Категорія: Стратегічний маркетинг | Додав: koljan (30.09.2011)
Переглядів: 502 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП