ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Стратегічний маркетинг

Правила эффективной сегментации
Чтобы быть эффективной, сегментация должна удовлетворять трем группам условий: дифференцированной реакции, достаточности объемов сегментов, измеримости и доступности.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Правила эффективной сегментации» з дисципліни «Стратегічний маркетинг»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Приховане, фіктивне та зумисне банкрутство
ВНЕСОК Дж. М. КЕЙНСА У РОЗВИТОК КІЛЬКІСНОЇ ТЕОРІЇ ГРОШЕЙ
СУТЬ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ І ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ЇХ РОЛЬ У ЖИТТІ СУСПІЛЬ...
Нова історична школа та «соціальний напрям»
Економічні нормативи, що регулюють діяльність комерційного банку


Категорія: Стратегічний маркетинг | Додав: koljan (30.09.2011)
Переглядів: 568 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП