ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Зв'язки з громадськістю як соціальна інженерія

Сегментирование «мишени»
Представим, что наше рекламное сообщение адресуется либо владельцам 2-х комнатных квартир, либо людям, имеющим доход на человека в семье 300$ в мес. и более.
Если просто пересечь эти два параметра, получим индивидуумов, имеющих и то, и другое. В то же время выпадают только владельцы либо 2-х комнатных квартир, либо только имеющие доходы свыше 300$. Сегментирование позволяет определить количество индивидуумов, обладающих одним или другим данным свойством.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Сегментирование «мишени»» з дисципліни «Зв'язки з громадськістю як соціальна інженерія»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Інвентаризація майна як складова частина оцінки його вартості
Економічна сутність санації підприємств
Комунікаційні сервіси Internet
Процедура розпорядження майном боржника. Функції та повноваження...
СТАТИСТИЧНІ МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ ЧИННИКІВ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА РІВЕНЬ ПРО...


Категорія: Зв'язки з громадськістю як соціальна інженерія | Додав: koljan (22.09.2011)
Переглядів: 607 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП