ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Зв'язки з громадськістю як соціальна інженерія

Сегментирование «мишени»
Представим, что наше рекламное сообщение адресуется либо владельцам 2-х комнатных квартир, либо людям, имеющим доход на человека в семье 300$ в мес. и более.
Если просто пересечь эти два параметра, получим индивидуумов, имеющих и то, и другое. В то же время выпадают только владельцы либо 2-х комнатных квартир, либо только имеющие доходы свыше 300$. Сегментирование позволяет определить количество индивидуумов, обладающих одним или другим данным свойством.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Сегментирование «мишени»» з дисципліни «Зв'язки з громадськістю як соціальна інженерія»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Комунікаційні сервіси Internet
Технічні засоби для організації локальних мереж типу TOKEN RING; ...
РОЗВИТОК КРЕДИТНИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ В ПЕРЕХІДНИЙ ПЕРІОД
Ліквідність балансу позичальника. Показники, що характеризують фі...
БАНКИ ЯК ПРОВІДНІ СУБ’ЄКТИ ФІНАНСОВОГО ПОСЕРЕДНИЦТВА. ФУНКЦІЇ БАН...


Категорія: Зв'язки з громадськістю як соціальна інженерія | Додав: koljan (22.09.2011)
Переглядів: 547 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП