ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Поведінка споживачів

Влияние интервьюера
Пол интервьюера или наблюдателя может повлиять на то, какие роли в процессе совершения покупки будут присваивать себе муж и жена. Чтобы избежать такого воздействия, следует либо применять вопросники, заполняемые потребителями индивидуально (почтовые опросы или опросы через Интернет), либо случайным образом выбирать пол наблюдателя для каждого отдельного респондента.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Влияние интервьюера» з дисципліни «Поведінка споживачів»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Аудит розрахунків з постачальниками та підрядниками
ВИЗНАЧЕННЯ ТА КЛАСИФІКАЦІЙНІ ОЗНАКИ ТОВАРІВ І ПОСЛУГ
Аудит реалізації доходів і витрат діяльності та формування фінанс...
Факторинг
Врахування забезпечення при визначенні чистого кредитного ризику


Категорія: Поведінка споживачів | Додав: koljan (21.09.2011)
Переглядів: 508 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП