ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Міжнародний маркетинг

Интернет и ценовая политика в международном маркетинге компании
С помощью списков рассылки компании рассылают прайс-листы своим клиентам. Web-сервер может быть задействован для изучения отношения потенциальных потребителей к тем или иным ценовым стратегиям компании касательно данного товара.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Интернет и ценовая политика в международном маркетинге компании» з дисципліни «Міжнародний маркетинг»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Аудит додаткового капіталу
Аудит пайового капіталу
Когда «горизонтальная» линия не горизонтальна
Світ тісний. Снігопади, що пройшли цієї зими по всій країні, знов...
Критерії класифікації кредитних операцій


Категорія: Міжнародний маркетинг | Додав: koljan (13.09.2011)
Переглядів: 557 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП