ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Маркетингові комунікації: інтегрований підхід

Телевидение: меняющаяся индустрия
Большую часть своей короткой истории структура телевизионной отрасли была прямолинейной. Соединенные Штаты имели три больших коммерческих сети и сотни местных станций. Однако за последние 20 лет эта отрасль сильно изменилась, благодаря возникновению новых сетей, возросшей популярности кабельного телевидения и видеомагнитофонов, изменениям в системе общественного телевидения и распространению по подписке синдицированных программ популярных шоу. Мы рассмотрим каждое из этих изменений дальше по ходу разговора.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Телевидение: меняющаяся индустрия» з дисципліни «Маркетингові комунікації: інтегрований підхід»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Здійснення розрахунків в іноземній валюті по зовнішньоекономічних...
Аудит витрат на виробництво продукції рослинництва
Загальне визначення лексики
Кредитний договір — основа кредитних взаємовідносин
МІЖНАРОДНИЙ ВАЛЮТНИЙ ФОНД І ЙОГО ДІЯЛЬНІСТЬ В УКРАЇНІ


Категорія: Маркетингові комунікації: інтегрований підхід | Додав: koljan (11.09.2011)
Переглядів: 557 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП