ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Маркетингові комунікації: інтегрований підхід

Внештатные сотрудники
Специалисты, работающие не на постоянной основе, называются внештатными сотрудниками. К таким работникам, занятым в сфере маркетинговых коммуникаций, относятся составители рекламных текстов, кино- и радиорежиссеры, специалисты по компьютерной графике, фотографы, художники и карикатуристы, создатели интернетовских сайтов, специалисты по подбору актеров, коммерческие руководители и ученые-исследователи.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Внештатные сотрудники» з дисципліни «Маркетингові комунікації: інтегрований підхід»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Аудит тварин на вирощуванні та відгодівлі. Мета і завдання аудиту
Аудит доходів і витрат фінансової діяльності
Аудит доходів та витрат іншої діяльності
Формування звітних фінансових документів
Загальне визначення лексики


Категорія: Маркетингові комунікації: інтегрований підхід | Додав: koljan (10.09.2011)
Переглядів: 671 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП