ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Реклама та PR » Основи реклами

Определение позиций конкурентов по важнейшим атрибутам
Следующий шаг — определение отношения целевого потребителя к конкурентам, определение того, как именно потребитель воспринимает позиции конкурентов. Здесь могут помочь как количественные, так и качественные исследования аудитории.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Определение позиций конкурентов по важнейшим атрибутам» з дисципліни «Основи реклами»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Протоколи супутникових мереж
Послуги стільникових мереж
Зменшення статутного капіталу ТОВ
Еталонна модель взаємодії відкритих систем (ЕМВВС, OSI — Open Sys...
Програмне забезпечення та основні стандарти АРІ для комп’ютерної ...


Категорія: Основи реклами | Додав: koljan (09.09.2011)
Переглядів: 711 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП