ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Реклама та PR » Технології реклами та PR

Тональность
Если взять крупный план человека, снятого на черном фоне, а вслед за ним дать похожий план на белом, то на экране возникнет эффект визуального толчка. Это же относится и к размещению изображения на бумажной полосе. В зависимости от поставленной задачи правило можно нарушать, если это обусловлено необходимостью замысла.
В цветном варианте приходится учитывать общую цветовую гамму, а также ее доминанты. В современном кино одним из больших мастеров создания свето- и цветотональных композиций является английский режиссер П.Гринуэй. К примеру, в своей известной картине "Повар, вор, его жена и любовник".

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Тональность» з дисципліни «Технології реклами та PR»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: ВАЛЮТНИЙ КУРС
Формування звітних фінансових документів
ТОВАРНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА
Програмне забезпечення та основні стандарти АРІ для комп’ютерної ...
Криптографічні методи захисту інформації


Категорія: Технології реклами та PR | Додав: koljan (07.09.2011)
Переглядів: 612 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП