ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Менеджмент » Інноваційний менеджмент

Раптові зміни у структурі галузі або ринку
Інколи в ринкових чи
галузевих структурах провідні виробники залишають без необхідної уваги
швидко зростаючі сегменти ринку. Виникаючі в новій ситуації можливості
зростання рідко вписуються в існуючу ринкову політику. Тому інноваційне
націлені компанії одержують широке поле діяльності. Слід зважати на такі
ознаки майбутніх змін у галузевій структурі:
1. Швидке зростання галузі. Якщо галузь розвивається швидше ніж
економіка в цілому, то можна передбачити, що її структура різко зміниться
пізніше, саме в той момент, коли обсяг виробництва в цій галузі подвоїться. З
точки зору логіки зрозуміло, що коли справи в тій чи іншій компанії йдуть
добре, то немає підстав для яких-небудь змін. Але досвід показує, що все старіє
і успіх може перетворитись на невдачу, коли своєчасно не відчути нових
тенденцій. Наприклад, керівництво «Сітроєна» і «Белл телефон систем» не
змогли своєчасно усвідомити змін, які відбувались, і в результаті їх потіснили
більш енергійні та далекоглядні, але в минулому слабкі конкуренти.
2. Тоді, коли швидко зростаюча галузь подвоює свої потужності, вона
вже, як правило, втрачає здібність адекватно оцінювати ситуацію на ринку.
Традиційний поділ ринку на сегменти більше не відображає реальності,
він відображає лише історію. Проте більшість бачить галузь такою, якою вона
була завжди, без урахування плинності часу, змін, які відбуваються непомітно.
У цьому— пояснення успіхів багатьох фірм-новаторів.
Наприклад, компанія «Марс» «розворушила» увесь європейський ринок
морозива, випустивши під своєю торговою маркою високоякісне шоколадне
морозиво; фірма «Тото», лідер на японському ринку сантехніки, постійно
пропонує споживачам нові товари. Одна з останніх і найуспішніших новинок
72
— «розумний» унітаз, який дає змогу аналізувати рівень цукру і протеїну в урні
користувача, вимірювати його кров'яний тиск, температуру і вагу.
3. Наступною ознакою, яка майже завжди показує на наближення
структурних змін, є зближення технологій, які раніше вважалися цілком
самостійними. Наприклад, телефон і ЕОМ, які використовуються в
дистанційному зв'язку.
4. Галузь готова розпочати корінні структурні зміни, якщо інтенсивно
змінюється напрям діяльності.
Наприклад, компанія «Соні», працюючи над удосконаленням І
мініатюризацією електронної техніки, започаткувала цілу нову галузь
портативних приладів для розваг.
Інноваційні компанії, використовуючи свій інноваційний потенціал,
виходять на нові ринки, унаслідок чого постійно розширюється або змінюється
сфера їх діяльності.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Раптові зміни у структурі галузі або ринку» з дисципліни «Інноваційний менеджмент»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Аудит обліку витрат на закладання і вирощування багаторічних наса...
Стандартизація в галузі телекомунікацій. Організації — розробники...
Омоніми, омофони, оморфми і омографи
ЛОГІЧНІ МЕТОДИ
Планування аудиту нематеріальних активів


Категорія: Інноваційний менеджмент | Додав: koljan (17.06.2011)
Переглядів: 658 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП