ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Менеджмент » Операційний менеджмент

Проектування товару і послуги
Проектуванням товарів на підприємствах займаються конструк-
торські бюро. Стадії розробки конструкторської документації, які
регламентуються державним стандартом, такі:
1. Технічне завдання.
2. Технічна пропозиція.
3. Ескізний проект.
4. Технічний проект.
5. Створення робочої документації.
Технічне завдання включає вимоги до продукції, експлуатацій-
не та функціональне призначення продукції, технічні вимоги до неї
тощо.
20
Технічна пропозиція — це сукупність конструкторської докумен-
тації на виріб, яка містить техніко-економічне обґрунтування доціль-
ності його розробки, отримане на основі аналізу технічного завдання
та опрацювання варіантів технічних рішень.
Ескізний проект — вид конструкторської документації, який міс-
тить принципові конструктивні рішення, дає уявлення про конструк-
цію та принципи роботи виробу, дані, що визначають його відповід-
ність призначенню.
Технічний проект — це вид проектної документації на виріб, що
містить закінчене технічне рішення, яке надає певне уявлення про
конструкцію і необхідні дані для розробки робочої документації.
Робоча конструкторська документація — це сукупність конструкторських
документів, призначених для виготовлення, контролю,
приймання, поставки, експлуатації та ремонту техніки, що проек-
тується.
При здійсненні конструкторської підготовки враховуються:
1. Розмір і форма виробу.
2. Матеріали.
3. Співвідношення стандартних і специфічних елементів.
4. Додаткові компоненти для покращення дизайну, підвищення надійності
тощо.
5. Елементи безпеки.
Чим менша частка оригінальних деталей і складальних одиниць
у виробі, тим легше його виготовляти. Наприклад, “Тойота”, “Ніссан”,
“Боїнг” використовують у своїх виробах понад 75 % купованих
елементів.
Для виготовлення одного “Боїнга” потрібно 6 млн запчастин.
Після конструкторських робіт проводиться технологічна підго-
товка, яка включає чотири етапи:
1. Розробка технологічних процесів виготовлення виробів.
2. Проектування технологічного оснащення та нестандартного
обладнання з розробкою технологічних процесів їх виготовлення.
3. Виготовлення технологічного оснащення і нестандартного обладнання.
4. Налагодження запроектованої технології обробки в умовах сталого
чи масового виробництва.
Основними вимогами до якості нового товару є:
21
• забезпечення високого технічного рівня на всіх стадіях розробки;
• перевірка виробу на патентоспроможність та патентну чистоту;
• забезпечення високих ергономічних характеристик;
• урахування естетичних вимог;
• конструктивна наслідуваність;
Економічна оцінка конструкції виробу включає можливість:
• зменшення собівартості виробу;
• скорочення витрат на експлуатацію;
• підвищення експлуатаційної готовності;
• зменшення габаритів і ваги;
• простоти обслуговування.
На якість виробу найбільший вплив мають такі аспекти:
• здатність обладнання (технологій) підприємства забезпечити
запроектовану якість при виготовленні і складанні компонентів;
• кількість компонентів.
Таким чином, проектувати товар потрібно так, щоб він мав міні-
мум компонентів (деталей) і потребував мінімально можливої кіль-
кості стадій технологічного процесу, а всі покупні складники повинні
закуповуватися відповідно до специфікації і мати якісний контроль.
При проектуванні послуг слід пам’ятати про:
• високий рівень взаємодії з клієнтом (більшість персоналу банку,
лікарні, ресторану контактує з клієнтом, на відміну від персоналу
промислової фірми);
• необхідність індивідуалізації послуг.
Ці важливі аспекти формують специфіку проектування операцій-
них систем сфери послуг:
• розташування організації визначається переважно розташуванням
клієнта;
• високий рівень диференціації послуг для утримання клієнтів;
• потреба клієнтів у відносно невеликих обсягах послуг;
• визначення пропускної спроможності за піковими навантаженнями
(попитом);
• залежність календарного планування від поведінки споживачів;
• проблемність, а часто і неможливість створення запасів продукту
у періоди низького попиту для їх використання у майбутньому;
• складність виявлення параметрів якості та розробки моделей і
методів їх оцінки;
22
• необхідність володіння персоналом гарними навичками роботи з
клієнтурою;
• наявність проблем щодо вимірювання ефективності роботи пер-
соналу;
• часте поєднання маркетингової діяльності та операційної функ-
ції;
• швидка адаптація операційної системи до змін зовнішнього се-
редовища (коригування цілей і завдань організації залежно від
різноманітних зовнішніх факторів).

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Проектування товару і послуги» з дисципліни «Операційний менеджмент»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Інвестиційний клімат держави
ПОНЯТТЯ, ПРИЗНАЧЕННЯ ТА КЛАСИФІКАЦІЯ КОМЕРЦІЙНИХ БАНКІВ
Послуги стільникових мереж
Аудит забезпечення збереження тварин
Шляхи активізації інвестування


Категорія: Операційний менеджмент | Додав: koljan (18.06.2011)
Переглядів: 2381 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП