ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Менеджмент » Операційний менеджмент

Сутність та етапи розробки операційної стратегії організації
Стратегічне планування набуває сенсу лише тоді, коли воно реалі-
зується на рівні виробництва продукції підприємства.
Операційна стратегія полягає в розробці загальної політики і
планів використання ресурсів фірми, націлених на максимально
ефективну підтримку її довгострокової конкурентної стратегії. Опе-
раційна стратегія разом із корпоративною стратегією охоплює увесь
спектр діяльності компанії і передбачає довгостроковий процес, покликаний
забезпечити фірмі можливість швидко реагувати на будь-
які неминучі зміни у майбутньому.
Рівні стратегій і сутність операційної стратегії. У практиці країн
із ринковою економікою прийнято виділяти три ієрархічні рівні стра-
тегій:
• корпоративний;
• бізнесовий, або діловий;
• функціональний.
Корпоративна стратегія міститься на первинній ієрархії. Її фор-
мує вище керівництво (рада директорів, керівники функціональних
підрозділів).
16
Менеджери корпоративного рівня вивчають конкурентні перева-
ги підприємства на основі моделювання та розробки довгострокових
планів.
Бізнесовий, або діловий рівень, — це середній рівень в ієрархії
прийняття рішень. Бізнесова стратегія зосереджує увагу на кращих
засобах досягнення успіхів при реалізації ділових пропозицій. Вона
націлена на визначення типу переваг на ринку, передбачає заходи у
відповідь на зміни зовнішніх умов і ринкової ситуації. Менеджерицього
рівня повинні доводити до відома конкретних підрозділів ідеї,
генеровані на корпоративному рівні. Вони визначають,
як підприємство
повинно конкурувати на ринку з огляду на конкурентні перева-
ги підприємства.
Функціональний рівень стратегії — найнижчий в ієрархічній
системі. Стратегія цього рівня спрямована на здійснення плану дій з
управління окремими функціональними підрозділами всередині під-
приємства і повинна підтримувати стратегію ділового рівня.
Функціональна стратегія охоплює такі види діяльності:
• виробництво продукції підприємства;
• дослідження і розвиток;
• управління персоналом;
• управління запасами;
• оперативне управління;
• управління фінансами, маркетинг тощо.
Функціональні стратегії, як правило, розробляють керівники підрозділів,
а переглядають керівники підприємств.
Головним завданням функціональних менеджерів є упроваджен-
ня стратегічної політики й виконання стратегічних планів організа-
ції.
Із цієї класифікації видно, що операційна стратегія розробляється
на основі економічної стратегії підприємства, тому вона охоплює ті
самі елементи і фактори, але конкретизує їх для кожного структур-
ного підрозділу. Іншими словами, шляхом декомпозиції стратегії під-
приємства формується економічна стратегія виробництва — загальна
концепція того, як досягаються визначені конкретні цілі виробництва
продукції при відповідних обмеженнях ресурсів.
Операційна стратегія охоплює різноманітні компоненти, які мож-
на зобразити схематично (рис. 7). Ці компоненти мають стратегічне й
тактичне значення і потребують відповідних рішень.
17
Рис. 7. Компоненти операційної стратегії

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Сутність та етапи розробки операційної стратегії організації» з дисципліни «Операційний менеджмент»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: РОЛЬ ТЕХНІЧНОЇ ЕСТЕТИКИ ТА ЕРГОНОМІКИ В ПІДВИЩЕННІ КОНКУРЕНТОСПРО...
Віднесення грошових потоків до інвестиційного проекту
На наклонной плоскости
Стандартизація в галузі безпеки телекомунікаційних систем
Аудит вилученого капіталу


Категорія: Операційний менеджмент | Додав: koljan (18.06.2011)
Переглядів: 3114 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП