ФЕДЕРАТИВНА РЕСПУБЛІКА НІМЕЧЧИНА, ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН САМОВРЯДУВАННЯ
Виконавчий орган місцевого самоврядування — важливий елемент місцевого самоврядування, адже без такого органу самоврядування неможливе. На чолі виконавчого органу, залежно від типу самоврядування, стоїть бургомістр або директор. Саме керівник виконавчого органу відповідальний перед представницьким органом та общиною за виконання покладених на нього завдань: - виконання рішень представницького органу; - підготовку проектів рішень для представницького органу; - виконання державних (делегованих) повноважень; - виконання завдань поточного управління і забезпечення нормального функціонування всієї місцевої адміністративної системи. Структура виконавчих органів у різних общинах і землях може бути дещо різною і визначається, як правило, місцевими статутами, проте, виходячи із спільності завдань всіх виконавчих органів, можна визначити такі основні управління виконавчого органу: 1. Загальний відділ, в якому об'єднані відділи кадрів, прес-служба, статистика, ревізійний відділ. 2.Фінансове управління — міське казначейство, міська каса, податкова служба, відділ нерухомості, служба витрат на охорону. 3. Правове управління — правовий відділ, поліція, служба громадського порядку, служба оповіщення, служба страхування, ЗАГС, цивільна оборона. 4. Управління освіти й культури — відділ освіти, відділ культури. 5. Управління соціального забезпечення та охорони здоров'я — служба соціального забезпечення, відділ молоді, відділ спорту, відділ охорони здоров'я, відділ лікарень, відділ компенсацій. 123 6. Будівельне управління — будівельний відділ, відділ міського планування, відділ кадастру, відділ будівельного нагляду, квартирний відділ, відділ надземного будівництва, відділ підземного будівництва, відділ зеленого господарства. 7. Управління громадських установ — комунальна служба, бойня, відділ ринків, ломбард, лазні. 8. Управління економіки і транспорту — відділ екноміки і транспорту, відділ підриємництва, служба лісу. Звичайно, залежно від кількості мешканців у общині та її фінансової спроможності кількість відділів' і кількість працюючих в них є різною, проте існують приблизні штатні розписи, що регулюють цю проблему, а в м. Кельні є консультаційна служба, яка допомагає общинам визначитися щодо кількості та структури персоналу. Структура служб, персонал та тарифні ставки є одним із додатків до щорічного бюджету общини.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «ФЕДЕРАТИВНА РЕСПУБЛІКА НІМЕЧЧИНА, ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН САМОВРЯДУВАННЯ» з дисципліни «Місцеве самоврядування: світовий та український досвід»