Роль інструкцій та інструктажу у виробничому навчанні
У процесі виробничого навчання велика роль належить інструкціям та інструктажу — вступному, поточ-ному, заключному. На ранніх етапах оволодіння трудовими на-вичками інструкції не повинні бути надто деталізованими, щоб не сковувати ініціативу і творчий підхід, однак вони повинні ви-конуватися. Вступний інструктаж пов’язаний з поясненням мети і значен-ня роботи, організації робочого місця, обладнання і його експлу-атації, правил техніки безпеки, демонстрацією найбільш раціона-льних способів і прийомів виконання роботи, ознайомленням з робочою документацією, кресленнями, схемами, інструктивними матеріалами. Після цього починається освоєння трудових прийомів. Поточний інструктаж проводиться регулярно по всьому ком-плексу питань. Мета — добитися чіткого виконання всіх устано-влених робіт і операцій, норм виробітку при суворому дотриман-ні правил техніки безпеки і виробничої дисципліни. Заключний інструктаж проводиться з метою підбиття підсум-ків та оцінки результатів роботи учнів.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Роль інструкцій та інструктажу у виробничому навчанні» з дисципліни «Фізіологія і психологія праці»