Статистика
Онлайн всего: 9 Гостей: 9 Пользователей: 0
|
 |
Шпаргалки! - Медичний та фармацевтичний менеджмент (Тестові завдання) |
Пошук по сайту
Пошук по сайту
|
Головна » Шпаргалки! - Медичний та фармацевтичний менеджмент (Тестові завдання)
30. Акредитацію аптечних закладів проводить: а) Головна акредитаційна комісія при МОЗ України; б) Головна акредитаційна комісія при Державному департаменті з контролю за якістю, безпекою та виробництвом лікарських засобів та виробів медичного призначення; в) акредитаційні комісії при МОЗ АРК, обласних управліннях охорони здоров’я, Київської та Севастопольської міських адміністраціях; г) Головна акредитаційна комісія при Державному департаменті з контролю за якістю, безпекою та виробництвом лікарських засобів та виробів медичного призначення; акредитаційні комісії при МОЗ АРК, обласних управліннях охорони здоров’я, Київської та Севастопольської міських адміністраціях.
31. До акредитаційної справи лікувально-профілактичного закладу подається: а) звіт закладу про лікувальну роботу за останні 3 роки; б) звіт закладу про лікувальну роботу за останні 5 років; в) звіт закладу про лікувальну роботу за попередній рік; г) звіт закладу про лікувальну роботу не подається.
32. До акредитаційної справи лікувально-профілактичного закладу подається: а) фінансовий звіт за останні 3 роки; б) фінансовий звіт за останні 5 років; в) фінансовий звіт за попередній рік; г) фінансовий звіт не подається.
33. Затвердження й використання системи контролю якості лікувально-профілактичної допомоги в закладі відноситься до посадових обов’язків: а) заступника головного лікаря з лікувальної роботи; б) керівника лікувально-профілактичного закладу; в) заступника головного лікаря з організаційних питань; г) до компетенції обласних управлінь охорони здоров’я.
34. Планування та проведення лікарняних та патологоанатомічних конференцій відноситься до функціональних обов’язків: а) заступника головного лікаря з лікувальної роботи; б) керівника лікувально-профілактичного закладу; в) заступника головного лікаря з організаційних питань; г) заступника головного лікаря з медсестринства. 35. Контроль за дотриманням порядку надання платних послуг відноситься до функціональних обов’язків: а) заступника головного лікаря з лікувальної роботи; б) керівника лікувально-профілактичного закладу; в) заступника головного лікаря з організаційних питань; г) до компетенції обласних управлінь охорони здоров’я.
36. Контроль за придбанням ліків, обладнання, розхідних матеріалів відноситься до функціональних обов’язків: а) заступника головного лікаря з лікувальної роботи; б) керівника лікувально-профілактичного закладу; в) заступника головного лікаря з організаційних питань; г) заступника головного лікаря з медсестринства.
37. Технології, які забезпечують інформаційну підтримку клінічної медицини з питань консультування та лікування, надають можливість доступу до електронних баз бібліотек, медичних журналів відносяться до: а) телемедичних технологій; б) технологій інформаційно-організаційного забезпечення; в) технологій інформаційно-технічного забезпечення; г) Інтернет-технологій.
38. Єдиний медико-інформаційний простір має бути створеним за допомогою: а) телемедичних технологій; б) технологій інформаційно-організаційного забезпечення; в) технологій інформаційно-технічного забезпечення; г) Інтернет-технологій.
39. До телекомунікаційних технологій відносяться: а) телемедичні технології; б) технології інформаційно-організаційного забезпечення; в) технології інформаційно-технічного забезпечення; г) Інтернет-технології. 40. Нормативно-правову базу створення єдиної інформаційної системи охорони здоров’я складають: а) Закони України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», «Про концепцію Національної програми інформатизації»; б) Закон України «Концептуальні основи створення єдиного інформаційного поля системи охорони здоров’я України»; в) Закон України «Про концепцію Національної програми інформатизації»; Наказ МОЗ України «Концептуальні основи створення єдиного інформаційного поля системи охорони здоров’я України»; г) Закон України «Основи законодавства України про охорону здоров’я».
41. Інформаційне забезпечення системи обліку та управління матеріальними ресурсами закладу, аналізу медичної діяльності відноситься до: а) телемедичних технологій; б) технологій інформаційно-організаційного забезпечення; в) технологій інформаційно-технічного забезпечення; г) Інтернет-технологій.
42. До третього ієрархічного рівня єдиного медико-інформаційного простору відносяться: а) інформаційні системи установ, безпосередньо пов’язані з пацієнтами; б) інформаційно-аналітичні центри адміністративно-територіальних одиниць; в) національні інтегровані бази даних із питань здоров’я населення України; г) системи обліку та управління персоналом медичних закладів України.
43. До першого ієрархічного рівня єдиного медико-інформаційного простору відносяться: а) інформаційні системи установ, безпосередньо пов’язані з пацієнтами; б) інформаційно-аналітичні центри адміністративно-територіальних одиниць; в) національні інтегровані бази даних із питань здоров’я населення України; г) системи обліку та управління персоналом медичних закладів України. 44. До другого ієрархічного рівня єдиного медико-інформаційного простору відносяться: Заміняти переведення рядка) інформаційні системи установ, безпосередньо пов'язані з пацієнтами; б) інформаційно-аналітичні центри адміністративно-територіальних одиниць; в) національні інтегровані бази даних із питань здоров’я населення України; г) системи обліку та управління персоналом медичних закладів України.
45. Основу хіміко-фармацевтичних технологій складають: а) управлінські технології; технології інформаційно-організаційного забезпечення; б) технології інформаційно-технічного забезпечення; Державна Фармакопея України; в) технологічний регламент виготовлення лікарського засобу; фармакопейна стаття; технології інформаційно-організаційного забезпечення; г) Державна Фармакопея України; технологічний регламент виготовлення лікарського засобу; фармакопейна стаття.
46. Розробку державних соціальних нормативів в сфері охорони здоров’я не проводить: а) Міністерство охорони здоров’я України; б) робочі групи з опрацювання переліку та обсягу гарантованого рівня медичної допомоги громадянам у державних і комунальних закладах охорони здоров'я; в) робочі групи з опрацювання нормативів надання медичної допомоги, що включають обсяг діагностичних, лікувальних та профілактичних процедур, показників якості надання медичної допомоги та нормативів забезпечення певної території мережею закладів охорони здоров'я в амбулаторно-поліклінічних та стаціонарних умовах; г) робочі групи з опрацювання нормативів пільгового забезпечення окремих категорій населення лікарськими та іншими спеціальними засобами.
47. Склад робочих груп із розробки державних соціальних нормативів в сфері охорони здоров’я затверджується: а) Кабінетом Міністрів України; б) Спільним Наказом Міністерства охорони здоров’я та Академії медичних наук України; в) Наказом Міністерства охорони здоров’я України; г) відповідними Науково-дослідними інститутами АМН України.
48. Стандарти на ресурси охорони здоров’я містять: а) вимоги до основних фондів лікувально-профілактичних закладів, обладнання, лікарських засобів, фінансових та людських ресурсів; б) обсяги медичної допомоги; в) вимоги до фінансових та людських ресурсів; г) вимоги до основних фондів лікувально-профілактичних закладів.
49. Стандарти організації медичних служб і закладів охорони здоров’я регламентують: а) вимоги до основних фондів лікувально-профілактичних закладів, обладнання, лікарських засобів, фінансових та людських ресурсів; б) організацію лікувально-діагностичного процесу; в) системи управління; організацію лікувально-діагностичного процесу; інформаційне забезпечення; контроль якості та безпеки медичної допомоги; г) контроль якості та безпеки медичної допомоги.
50. Технологічні стандарти регламентують: а) вимоги до основних фондів лікувально-профілактичних закладів, обладнання, лікарських засобів; б) процес діагностики, лікування та профілактики; в) забезпечення медичною технікою та інструментарієм; г) вимоги до метрологічного забезпечення роботи медичної техніки;
51. До галузевих стандартів медичних технологій відносяться: а) Тимчасові уніфіковані стандарти медичних технологій діагностично-лікувального процесу стаціонарної допомоги дорослому населенню в ЛПЗ України; б) Тимчасові стандарти обсягів діагностичних досліджень, лікувальних заходів та критерії якості лікування дітей; в) Тимчасові уніфіковані стандарти медичних технологій діагностично-лікувального процесу стаціонарної допомоги дорослому населенню в ЛПЗ України; Тимчасові стандарти обсягів діагностичних досліджень, лікувальних заходів та критерії якості лікування дітей; г) клінічні протоколи.
52. За рекомендаціями ВООЗ стандарти медичної допомоги включають: а) формуляри б) клінічні рекомендації ( протоколи); регіональні клініко-економічні стандарти медичної допомоги; формуляри; в) клінічні рекомендації ( протоколи); г) регіональні клініко-економічні стандарти медичної допомоги.
53. До завдань клінічного протоколу не відноситься: а) формування єдиних вимог до надання медичної допомоги й очікуваних результатів лікування; б) здійснення контролю за обсягом та якістю медичної допомоги; в) упровадження в організацію роботи закладу сучасних досягнень менеджменту; г) формування акредитаційних умов діяльності лікувально-профілактичного закладу.
54. Нормативний документ, який визначає вимоги до надання медичної допомоги пацієнту при конкретному захворюванні або в конкретній ситуації є: а) Наказ МОЗ України про порядок проведення акредитації; б) клінічний протокол; в) Наказ керівника лікувально-профілактичного закладу; г) формуляр.
55. Документ, в якому наведено перелік лікарських засобів, представлено оптимальні схеми лікування захворювання лікарськими препаратами і надано коротку інформацію щодо лікарських засобів є: а) Закон України “Про лікарські засоби”; б) клінічний протокол; в) регіональний стандарт; г) формуляр.
56. Клінічні рекомендації не використовуються для: а) визначення фармако-економічної ефективності лікарських засобів; б) розрахунку вартості медичної послуги; в) попередження лікарських помилок; г) прийняття раціональних клінічних рішень.
57. Формуляри використовуються для: а) визначення фармако-економічної ефективності лікарських засобів; б) розрахунку вартості медичної послуги; в) попередження лікарських помилок; г) обмеження використання застарілих та малоефективних лікарських засобів.
58. Фінансування галузі охорони здоров’я проводиться з приватних страхових фондів охорони здоров’я, внесків з приватних джерел,, за рахунок прямих виплат виробнику медичних виплат при: а) суспільно-приватній моделі організації та фінансування галузі; б) ринкові моделі організації та фінансування галузі; в) соціальній моделі організації та фінансування галузі; г) системі Беверіджа.
59. До переваг ринкової моделі охорони здоров’я відноситься: а) стимуляція розвитку нових медичних технологій; б) високі ціни на дання медичних послуг; в) принцип солідарної оплати медичної допомоги; г) доступність медичної допомоги для всього населення країни.
60. До переваг системи Беверіджа відноситься: а) стимуляція розвитку нових медичних технологій; б) високі ціни на дання медичних послуг; в) принцип солідарної оплати медичної допомоги; г) доступність медичної допомоги для всього населення країни.
61. Система медичного страхування, що фінансується за рахунок податкових надходжень до державного бюджету характерна для: а) Франції,Люксембургу, Польщі; б) Англії, Італії, Данії, Ірландії; в) Російської Федерації; г) України.
62. До амбулаторно-поліклінічних закладів не відноситься: а) Центр з профілактики та боротьби зі СНІДом; б) пункт охорони здоров’я; в) діагностичний центр; г) центр планування сім’ї та репродукції людини.
63. До лікарняних закладів особливого типу не відноситься: а) патолого-анатомічний центр; б) лікарня”Хоспіс”; в) косметологічна лікарня; г) центр реабілітації репродуктивної функції людини;
64. Амбулаторно-поліклінічні заклади, які надають первинну медико-соціальну допомогу організовуються в сільських населених пунктах, об'єктах будівництва за межами населених пунктів і підпорядковані міським або районним лікарням відносяться до: а) амбулаторій і поліклінік; б)фельдшерських, фельдшерсько-акушерських пунктів, сільських лікарських амбулаторій, дільничних лікарень; в) лікарень; г) амбулаторій загальної практики.
|
|
|