Форми реалізації товарів, що застосовуються підприємствами оптової торгівлі
Оптові підприємства застосовують дві форми реалізації товарів: — зі складів (складський оборот); — транзитом (транзитний оборот). При складській реалізації товари покупцям відпускаються і відвантажуються зі складів та баз оптового підприємства. При транзитній реалізації товари покупцям відвантажуються безпосередньо зі складів підприємства-виробника (постачальника), минаючи проміжну ланку — склади і бази оптового підприємства. Реалізація товарів транзитом є економічно більш доцільною, оскільки сприяє швидкому просуванню товарів від виробників до покупців і зниженню витрат обігу. Однак у випадках, коли необ-хідно відвантажити товари споживачам у кількості нижче тран-зитних норм (тобто мінімальної кількості товарів, яка може бути відвантажена у вагоні, цистерні, контейнері тощо) або потрібне комплектування, більш раціональним є складський оборот. До переваг складської форми реалізації належать також мож-ливість обслуговування більшої кількості покупців при відносно невеликих товарних запасах, швидкість постачання товарів у не-обхідному асортименті. Тому, незважаючи на зростання витрат обігу, складська форма реалізації товарів займає значне місце в оптовому товарообороті. Оптові торгові підприємства повинні знаходити оптимальні варіанти поєднання складської і транзитної форм реалізації для своєчасного забезпечення необхідними товарами покупців.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Форми реалізації товарів, що застосовуються підприємствами оптової торгівлі» з дисципліни «Бухгалтерський облік в галузях народного господарства»