Коротка історія становлення політики ЄС у галузі захисту прав споживача
Ідея про надання підтримки споживачеві та захист його інтересів вперше з'явилася на Паризькій зустрічі керівників держав і урядів 1972 p., а вже 1973 р. в Комісії ЄС було створено відділ із захисту навколишнього середовища та захисту прав споживача, який згодом реорганізували, і з 1989 р. існує окремий відділ захисту прав споживача. У 1973 р. Комісія вперше скликала консультаційну раду з проблем споживача, що складалася з 39 представників. Комісія двома своїми програмами (1975 і 1981 pp.) встановила каталог прав споживача і висунула вимогу внесення п'яти основних прав споживача в європейське право. Отож, основними є: 1. право на охорону здоров'я і безпеки; 2. право на охорону економічних інтересів; 3. право на відшкодування збитків; 4. право на інформацію та освіту; 5. право на судовий процес. Такий підхід базується на розумінні того, що одним з основних завдань виробництва та економічних інтересів є задоволення інтересів споживача.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Коротка історія становлення політики ЄС у галузі захисту прав споживача» з дисципліни «Європейський Союз: політика, економіка, право»