У ринковій економіці існує й нецінова конкуренція. Вона застосовує такі способи. 1. Підвищення якості продукції. Мова йде про суворе додержання технологічної дисципліни. Відомо, що якість товару певної назви може бути різною, залежно від того, де його виробляють. Поліпшення якості продукції може бути забезпечене також використанням технічних новинок, які становлять комерційну таємницю. 2. Використання реклами. Всі рекламні заходи розраховані на те, щоб привернути увагу покупців, дати відповідну інформацію про споживні властивості товару, спонукати споживача зробити
176
покупку, нагадати йому про існування того чи іншого товару. З допомогою реклами створюється думка про особливі відмінності цього товару, хоча його споживна вартість по суті залишається без змін. У рекламі акцент робиться на торгових знаках і фірменних клеймах. 3. Умови, пов'язані з продажем товару. Наприклад, фірма зобов'язується здійснювати ремонт виробу, надає запасні частини, проводить безплатні консультації з використання цього товару.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Методи нецінової конкуренції» з дисципліни «Основи економічної теорії»