ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Економічна теорія » Основи економічної теорії

Методи нецінової конкуренції
У ринковій економіці існує й нецінова конкуренція. Вона застосовує такі способи.
1. Підвищення якості продукції. Мова йде про суворе додержання технологічної дисципліни. Відомо, що якість товару певної назви може бути різною, залежно від того, де його виробляють. Поліпшення якості продукції може бути забезпечене також використанням технічних новинок, які становлять комерційну таємницю.
2. Використання реклами. Всі рекламні заходи розраховані на те, щоб привернути увагу покупців, дати відповідну інформацію про споживні властивості товару, спонукати споживача зробити

176

покупку, нагадати йому про існування того чи іншого товару.
З допомогою реклами створюється думка про особливі відмінності цього товару, хоча його споживна вартість по суті залишається без змін. У рекламі акцент робиться на торгових знаках і фірменних клеймах.
3. Умови, пов'язані з продажем товару. Наприклад, фірма зобов'язується здійснювати ремонт виробу, надає запасні частини, проводить безплатні консультації з використання цього товару.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Методи нецінової конкуренції» з дисципліни «Основи економічної теорії»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Аудит пайового капіталу
СУЧАСНИЙ МОНЕТАРИЗМ ЯК НАПРЯМ РОЗВИТКУ КІЛЬКІСНОЇ ТЕОРІЇ
Довірчі (трастові) послуги
Послідовність аудиту нематеріальних активів
Технічні засоби для організації локальних мереж типу ARCNET; прав...


Категорія: Основи економічної теорії | Додав: koljan (26.10.2012)
Переглядів: 708 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП