ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Економічний аналіз » Організація і методика економічного аналізу

Поняття про інформацію
Прийняття управлінських рішень, з одного боку, ґрунтується на інформації – відомостях про події, процеси, які відбуваються у господарській діяльності людей, природі, суспільстві, а з іншого, є процесом безперервної її переробки. Глибина і ефективність аналізу багато в чому залежить від обсягу і якості інформації, яка використовується при його проведенні. Інформація – це сукупність відомостей, даних, повідомлень, певних знань про керований об’єкт, процеси, явища, які підлягають збиранню, реєстрації, доведенню їх до місця опрацювання і перетворенню для здійснення процесу управління. Для якісного управління необхідна оптимальна кількість інформації, тому що її нестача не дає змоги отримати повне уявлення про досліджуваний об’єкт. Надмірність інформації заважає її переробці, аналізу і узагальненню, в результаті чого можна дійти необґрунтованих висновків. Економічна інформація становить систему (сукупність) відомостей, даних про економіку досліджуваного об’єкта, що відбуваються в господарських процесах і явищах. Якість інформації оцінюється за чотирма ознаками: повнота; достовірність і своєчасність формування інформації; можливість її використання в управлінні економікою; комплексність інформації для оцінки господарської діяльності. Економічна інформація поділяється на директивну (нормативноправову), планову, нормативну, облікову, звітну, зовнішню (розвідувальну) систему маркетингової інформації.

44 Директивна – це нормативні акти, інструкції, закони, розпорядження, накази, які регулюють і регламентують господарсько-фінансову діяльність підприємств. Планова – інформація про майбутні процеси і явища, очікувані результати. До неї належать усі типи планів, що розробляються на підприємстві (перспективні, оперативні, господарські завдання). Нормативна або нормативно-довідкова інформація використовується при прогнозуванні, техніко-економічному й оперативному плануванні, при економічному обґрунтовуванні. Це норми витрат палива, електроенергії, матеріалів, розцінки, тарифні ставки, амортизаційні відрахування тощо. Облікова інформація – це дані бухгалтерського, статистичного й оперативного обліку (облікові регістри, первинні документи, відомості про використання робочого часу, виконання норм виробітку, зростання продуктивності праці та ін.). Позаоблікові джерела інформації включають матеріали обстежень, перевірок, розпоряджень, постанов, договори, угоди, рішення арбітражу та судових органів, рекламації, різноманітну технічну і технологічну документацію; іншу інформацію необлікового і непланового характеру. Звітна інформація – дані бухгалтерської, статистичної і оперативної звітності (“Баланс”, “Звіт про фінансові результати”, “Звіт про власний капітал”, форма № 1 “Звіт про товарообіг”, форма № 3-торг “Звіт про продаж і залишки товарів” та ін.). Зовнішня (розвідувальна) система маркетингової інформації це інформація про спостереження за ринком, за діями конкурентів, зміною цін продажу, якістю і біологічною чистотою товару. Система маркетингової інформації формується численною групою дистриб’юторів – менеджерів, маркетологів, брокерів, комівояжерів. Важливе місце в маркетинговій інформації посідає реклама.

45 З появою комп’ютерної техніки з’явилися і нові машинні джерела інформації. До них належать дані, що утримуються в оперативній пам’яті ПК, на гнучких дисках, а також подаються у вигляді різноманітних машинограм. Джерела інформації – це, в першу чергу, документи. Тому доцільно визначити ефективність використання документів, яка характеризується наступними коефіцієнтами: - коефіцієнт використання інформації Квик= де
Пвик. , Пзаг.

(2.1)

П вик – кількість використаних показників; П заг – загальна кількість показників у документі. - коефіцієнт корисного використання площі документа Ккв.=
Рвик. , Рзаг.

(2.2)

де

Рвик – кількість заповнених реквізитів; Рзаг – загальна кількість реквізитів у документі. Основними причинами неповного використання як показників, так і

всієї площі документів, є часткове дублювання інформації, що відображається.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Поняття про інформацію» з дисципліни «Організація і методика економічного аналізу»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Формування банківського портфеля цінних паперів та управління ним
Графіка
Планування аудиторської перевірки підприємства
Послуги стільникових мереж
Адресація повідомлень в системах електронної пошти


Категорія: Організація і методика економічного аналізу | Додав: koljan (22.08.2012)
Переглядів: 977 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП