ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Економіка підприємства » Економіко-аналітична діяльність в організації

Аналіз витрат за економічними елементами
Аналізу витрат за економічними елементами повинно передувати вивчення їх змісту. До складу елемента ―Матеріальні витрати‖ відносять: вартість сировини, матеріалів, будівельних конструкцій, комплектуючих виробів та напівфабрикатів, тари і тарних матеріалів, паливних і мастильних матеріалів, пари, води, енергії всіх видів та запасних частин, придбаних у сторонніх організацій; вартість виробів та напівфабрикатів, виготовлених у допоміжних та другорядних виробництвах будівельної організації, які у подальшому використовуються на виконання будівельно-монтажних робіт; вартість робіт і послуг виробничого характеру, що виконуються сторонніми організаціями або іншими структурними підрозділами будівельної організації; знос тимчасових (нетитульних) будівель, споруд та необоротних матеріальних активів (за умови передачі їх на баланс будівельної організації замовником); втрати від нестачі матеріальних цінностей на виробництві, в дорозі та на складах в межах норм природного збитку. До складу елемента ―Витрати на оплату праці‖ включаються витрати на основну, додаткову заробітну плату, будь-які види грошових виплат працівників (включаючи позаштатних), зайнятих на виконанні будівельномонтажних робіт та в допоміжних і другорядних виробництвах будівельної організації, нараховану згідно з формами і системами оплати праці, що застосовуються у будівельній організації. До складу елемента ―Відрахування на соціальні заходи‖ належать суми відрахувань на: обов’язкове державне та додаткове пенсійне страхування; обов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та втратами, зумовленими народженням та

228

похованням; обов’язкове медичне страхування; обов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності; обов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття; індивідуальне (особисте) страхування персоналу будівельної організації у випадках, передбачених законодавством; інші соціальні заходи, передбачені законодавством. Базою визначення величини відрахувань на соціальні заходи служать витрати на оплату праці працівників за встановленими законодавством нормами. До складу елемента ―Амортизація‖ відносять суми амортизаційних відрахувань на основні засоби, нематеріальні активи та інші необоротні матеріальні активи, які визначені згідно з нормами та умовами, встановленими чинним законодавством. Порядок нарахування амортизації під час формування виробничої собівартості будівельно-монтажних робіт здійснюється згідно П(С)БО 7 ―Основні засоби‖ та П(С)БО 8 ―Нематеріальні активи‖. Нарахування амортизації на основні засоби проводиться щомісяця виходячи з первісної вартості або переоцінки справедливої вартості цих засобів, протягом строку їх корисного використання та за умови визнання активами (за винятком періоду їх реконструкції, модернізації, добудови, дообладнання та консервації) за нормами, встановленими в організації, у розрахунку за календарний рік. Нарахування амортизації нематеріальних активів здійснюється щомісяця за нормами, розрахованими виходячи з первісної їх вартості або за умови переоцінки за справедливою вартістю на дату балансу цих нематеріальних активів.

229

До складу елемента ―Інші операційні витрати‖ включаються витрати будівельної організації, які не увійшли до складу попередніх елементів витрат, зокрема: витрати на службові відрядження працівників; оплата послуг, робіт, що надаються сторонніми організаціями; вартість спеціального харчування працівників будівельної організації у випадках, передбачених чинним законодавством; виплати авторських винагород за винахідництво і раціоналізацію, якщо вони не є роялті; оплата збору, передбаченого законодавством, за реєстрацію будівельної організації та її відособлених структурних підрозділів в органах державної виконавчої влади; витрати на внесення виправлень та гарантійні роботи, в тому числі витрати на гарантійний ремонт, зданих замовнику об’єктів протягом гарантійного терміну з дати підписання акта про прийняття об’єкта в експлуатацію; передбачені законодавством витрати, пов’язані з набором робочої сили, з урахуванням витрат на оплату вартості проїзду до місця роботи, випускникам середніх спеціальних і професійно-технічних закладів освіти і молодим спеціалістам, які закінчили вищі навчальні заклади; витрати, пов’язані з оплатою послуг комерційних банків та інших кредитно-фінансових установ, включаючи плату за розрахунковокасове обслуговування, отримання гарантій, вексельного авалю, факторингових і довірчих операцій, ведення обліку боргових вимог і зобов’язань, у тому числі й цінних паперів, поштово-телеграфних послуг та інших витрат, пов’язаних із грошовим обігом; витрати на перевезення працівників будівельної організації до місця роботи і у зворотному напрямку; відрахування структурних підрозділів на утримання апарату

230

управління будівельною організацією; податки, збори та інші передбачені законодавством обов’язкові платежі; платежі зі страхування майна (робіт) будівельної організації, комерційних ризиків, цивільної відповідальності суб’єктів господарювання; сума орендної плати у разі оперативної оренди основних засобів. Суть аналізу витрат за економічними елементами полягає у визначенні абсолютного (відносного) відхилення фактичних витрат від планових по матеріалах, витратах на оплату праці, відрахуваннях на соціальні заходи, амортизації, інших операційних витратах. При аналізі матеріальних витрат беруть до уваги досягнуту економію матеріальних ресурсів порівняно з тією, що передбачена у плані оргтехзаходів (у натуральних показниках на 1 млн.грн. виконаних робіт). Рівень зниження матеріальних витрат визначають шляхом відношення їх фактичного рівня ( у коп. на 1 грн. будівельно-монтажних робіт) до планового рівня витрат у перерахунку на ступінь виконання плану ( Зк.в )
Зк.в ф п У м.в У м.в 100,

(6.13)

де У ф , У п – фактичний та плановий рівень матеріальних витрат, м.в м.в коп./грн. При вивченні причин відхилення від плану за елементом ―Витрати на оплату праці‖ використовують дані аналізу собівартості за статтями витрат. При цьому загальне відхилення від планової суми заробітної плати розподіляють за категоріями працівників (робітники, спеціалісти, керівники) і визначають конкретні причини перевитрат або економії. Фактичне відхилення відрахувань на соціальні заходи визначається сумою відхилення витрат на оплату праці.

231

Відхилення

амортизації

залежить

від

змін

фактичних

термінів

надходження та вибуття основних засобів та нематеріальних активів відносно тих, що передбачалися при розрахунку планових сум амортизації. Необхідно ретельно проаналізувати інші операційні витрати, зокрема, зіставити фактичне значення кожного виду цих витрат з плановорозрахунковою величиною і встановити причини відхилень: 1) в оплаті послуг управлінню механізації; 2) орендній платі за користування машинами, приміщеннями, спорудами; 3) оплаті послуг транспорту загального користування; 4) витратах на службові відрядження працівників; 5) витратах на перевезення працівників будівельної організації до місця роботи і у зворотному напрямку; 6) витратах на утримання протипожежної і сторожової охорони та інші.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Аналіз витрат за економічними елементами» з дисципліни «Економіко-аналітична діяльність в організації»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Кредитний договір — основа кредитних взаємовідносин
Аналіз рентабельності роботи позичальника
Маятник в воде
ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ У СИСТЕМІ ФУНКЦІОНАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ФІНАНСОВОГО...
Криптографічні методи захисту інформації


Категорія: Економіко-аналітична діяльність в організації | Додав: koljan (02.05.2012)
Переглядів: 1912 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП