За сучасних умов, коли соціально-економічні відносини в су- спільстві постійно розвиваються, виникає потреба в освічених, мобільних фахівцях, готових до таких умов професійної діяльно-сті. Професіонали — це не тільки ті, хто добре знає теорію, має великий багаж знань, а й уміє розв’язувати непередбачувані про-блеми, породжувані практичною діяльністю. Тому завданням су-часної економічної освіти є не лише дати теоретичні знання, а й підготувати фахівців нової формації, наблизити навчання до конкретної людської практики. Вирішити ці завдання допомагає застосування ігрових методів навчання, проведення ділових, ро-льових ігор. Ця тема присвячена розгляду особливостей ігрових методів, етапів підготовки та проведення дидактичних ігор в еко-номічній освіті.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Ігрові методи навчання в економічній освіті» з дисципліни «Методика викладання економіки»