ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Логістика транспортні перевезення » Логістика

Маршрути перевезень продукції
Важливе значення мають маршрути перевезень. На автомобі-льному транспорті вони можуть бути маятникові і кільцеві. Маят-никові маршрути — це маршрути, при котрих шлях слідування автомобіля між двома вантажними пунктами неодноразово по-вторюється. Вони можуть бути зі зворотним холостим пробігом, зі зворотним, не повністю навантаженим пробігом, зі зворотним вантажним пробігом.
Кільцевий маршрут — слідування автомобіля по замкнутому колу, з’єднуючи декілька споживачів або постачальників. Графі-ки роботи автомобіля на маятникових і кільцевих маршрутах зо-бражені на рис. 60.

Різновидом кільцевих маршрутів є розвізний (збірний) марш-рут. При русі таким маршрутом відбувається поступове розван-таження або навантаження вантажу.
Для забезпечення мінімізації сукупних витрат на процесах то-вароруху можуть бути використані нормативи постачань продук-ції. Сукупні витрати встановлюються за розробку цих нормативів. Вони визначають обсяги одночасної поставки, оптимізовані су-купним витратам. Економія сукупних витрат може бути перед-
баченою в оперативних планах постачання і перевезень завдяки включенню до них оптимальних норм товароруху.
В дійсності обсяги одноразових постачань продукції планують з урахуванням вантажопідйомності транспортних засобів як дете-рмінованої величини, яка є основою для формування нормативів разового відвантаження продукції. При розробці їх недостатньо враховувати тільки зростаючі можливості використання контейне-рів, перспективи розвитку міжмісцевих автомобільних перевезень, використання у цих перевезеннях автомобілів великої вантажопідйомності. Крім цього, одночасне перевезення може здійс-нюватись декількома автомобілями різної вантажопідйомності, ав-топотягами, повагонними відправленнями або дрібними партіями з менше середньої вантажопідйомності транспортних засобів.
Таким чином, разові постачання потрібно планувати, врахо-вуючи різні ситуації при перевезеннях вантажів, інтереси не тільки транспорту, а й вантажовідправників, вантажоотримувачів, а також показники витрат на всьому шляху переміщення продукції.



Формування нормативів постачань з урахуванням комплек-су витрат, а не тільки видатків на перевезення є оптималь-
ним зі зміною середньої вантажопідйомності транспортних за-
собів.
Розмір одноразового постачання продукції може вплива-
ти на багато які показники, враховані різними учасниками процесу товароруху. Показники витрат можуть змінюватись
залежно від розміру поставки і мають враховуватись у комплексі.
Для комплексного урахування впливу розміру партії од-
норазової поставки на різні елементи витрат і реалізації оп-
тимальних рішень розроблена повна модель, котра дає мож-
ливість мінімізувати сукупні витрати на переміщення про-
дукції.


Розробка маршрутів дає змогу скоротити простої автомобілів під час навантаження та розвантаження, підвищити їх продуктив-ність, а отже зменшити кількість засобів перевезення, що надхо-дять на підприємство вантажовідправника при тому самому обся-зі перевезень. Коли визначені маршрути і терміни перевезень, запаси у споживачів можуть скорочуватись у 1,5—2 рази.
Маршрути перевезень, як уже зазначалося, можуть бути маят-никові (як їх різновид променеві), кільцеві, зонно-кільцеві (як їх різновиди: збірні, розвізні та збірно-розвізні). Схему маятнико-вих рейсів використовують у разі необхідності зі складу посеред-ника доставити одночасно кількість матеріалів і виробів, забезпе-чуючих найбільше завантаження транспортних засобів.
Схема променевих рейсів аналогічна системі маятникових і є її ускладненим варіантом. Тоді використовують організацію по-середника, пов’язану однобічними перевезеннями матеріалів і виробів з кількома споживачами. При цьому кожному з них од-ночасно доставляють кількість продукції, що уможливлює най-повніше використати транспортний засіб.
З метою раціонального і повного використання автомобілів передбачають систему кільцевих маршрутів з заїздом за один рейс в декілька пунктів. Особливістю цих маршрутів є поступове збільшення коефіцієнта використання вантажопідйомності транспортних засобів, оскільки при такому обслуговуванні споживачів на початку рейсу виконується не повне завантаження транспорту, а у проміжних пунктах (клієнтах відправника) поступове заван-таження транспортного засобу до повного використання ванта-жопідйомності. Це характерно для кільцево-збірного маршруту, а при кільцево-розвізному маршруті, навпаки, в початковому пункті виконується повне завантаження транспорту, коефіцієнт використання котрого буде зменшуватись на проміжних пунктах. Найбільш ефективним є збірно-розвізний кільцевий маршрут, для якого характерний найбільший коефіцієнт використання вантажо-підйомності на всьому шляху слідування.
Коли посереднику доводиться обслуговувати велику кількість споживачів, котра розташована в різних місцях однієї зони, вико-ристовується система зонно-кільцевих маршрутів. В цьому разі споживачі угруповуються по зонах залежно від місця їх розташу-вання і обсягів продукції, що споживається. Тоді одночасно потре-ба в матеріалах не перебільшує вантажопідйомності автомобіля.
При кільцевих маршрутах коефіцієнт пробігу транспортних засобів становить 0,8—0,9, коефіцієнт використання вантажо-
підйомності — до 0,6.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Маршрути перевезень продукції» з дисципліни «Логістика»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Період окупності
Загальна характеристика стільникової мережі зв’язку
ЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ ТА КЛАСИФІКАЦІЙНІ ОЗНАКИ НОВОГО ТОВАРУ
Визначення життєвого циклу проекту
Цифрові стільникові мережі


Категорія: Логістика | Додав: koljan (27.10.2011)
Переглядів: 1598 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП