ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Аудит » Контроль і ревізія

Ревізія збору до Фонду страхування на випадок безробіття
Основною законодавчо-нормативною базою, якою керується контролер, перевіряючи страхування від нещасного випадку, є:
1. Закон України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» від 2 березня 2000 року № 1533-ПІ
2. Закон України «Про зайнятість населення» від 01.03.1991 № 803-ХІІ. Страхуванню на випадок безробіття підлягають особи, які працюють
на умовах трудового договору (контракту), включаючи тих, які проходять альтернативну (невійськову) службу, а також тих, які працюють неповний робочий день або неповний робочий тиждень, та на інших підставах, передбачених законодавством про працю.
Страхуванню на випадок безробіття не підлягають:
• працюючі пенсіонери та особи, в яких відповідно до законодавства України виникло право па пенсію;
• іноземці та особи без громадянства, які тимчасово працюють за най-мом в Україні.
Розмір страхових внесків щорічно за поданням Кабінету Міністрів України встановлюється Верховною Радою України відповідно для роботодавців та застрахованих осіб одночасно із затвердженням Державного бюджету України на поточний рік.
Роботоданці та застраховані особи сплачують страхові внески один раз на місяць в день одержання роботодавцями в установах банків коштів на оплату праці.
Від сплати страхових внесків звільняються:
• застраховані особи па період відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку та відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею шестирічного віку за медичним висновком;
• застраховані особи в частині отриманої допомоги но частковому безробіттю.
Розміри страхових внесків установлюються на календарний рік:
• для роботодавців — 2,1 % суми фактичних витрат на оплату праці найманих працівників, що включають витрати па виплату основної та додаткової заробітної плати, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються згідно з пормати-вно-правовими актами, прийнятими відповідно до Закону України «Про оплату праці», та підлягають обкладанню прибутковим податком;
• для найманих працівників -- 0,5 % суми оплати праці, що включас основну та додаткову заробітну плату, а також інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, які підлягають обкладанню прибутковим податком.
Роботодавець зобов'язаний:
1) зареєструватися у виконавчій дирекції Фонду за місцем свого знаходження як платник страхових внесків у 10-дснний строк з дня отримання ним свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності або з дня укладення трудового договору з найманим працівником ;
2) своєчасно та в повному розмірі сплачувати страхові внески;
3) надавати виконавчій дирекції Фонду відомості в установленому порядку про:
- прийняття на роботу працівників;
- заробітну плату працівників, використання робочого часу тощо;
- сплату страхових внесків, у тому числі застрахованими особами;
- ліквідацію чи реорганізацію підприємства, установи, організації, зміну юридичної адреси.
Достовірність зазначених у документах даних перевіряється виконавчою дирекцією Фонду. У разі їх педостовірпості роботодавець добровільно чи на підставі рішення суду повинен відшкодувати страховику заподіяну шкоду.
Роботодавець несе відповідальність за несвоєчасність реєстрації як платник страхових внесків, несвоєчасність сплати та неповну сплату страхових внесків, у тому числі страхових внесків, що сплачують застраховані особи через рахунки роботодавців.
У разі несвоєчасної сплати страхових внесків страхувальниками, у тому числі через ухилення від реєстрації як платника страхових внесків, або неповної їх сплати страхувальники сплачують суму донарахованих контролюючим органом страхових внесків (недоїмки), штраф та пеню.
Штраф накладається у розмірі прихованої суми виплат, на які відповідно до цього Закону нараховуються страхові внески, а в разі повторного порушення - у трикратному розмірі зазначеної суми. І Пеня обчислюється виходячи з 120 відсотків облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки (без урахування штрафів) за весь її строк.
За порушення строку реєстрації як платника страхових внесків накладається штраф у розмірі 50 відсотків суми належних до сплати страхових внесків за весь період, який пройшов з дня, коли страхувальник повинен був зареєструватися.
Не сплачені в строк страхові внески, пеня і штраф стягуються в дохід Фонду із страхувальника у бсзспірному порядку.
Строк давності у разі стягнення страхових внесків, пені, та фінансових санкцій, передбачених цією статтею, не застосовується.
Посадові особи, винні в порушенні строку реєстрації як платника страхових внесків, несвоєчасній та неповній їх сплаті, несуть адміністративну відповідальність згідно із законом.
Право накладати фінансові санкції та адміністративні штрафи від імені Фонду мають керівник виконавчої дирекції Фонду, його заступники, керівники робочих органів виконавчої дирекції Фонду в Автономній Республіці Крим, областях; містах Києві і Севастополі та їх заступники.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Ревізія збору до Фонду страхування на випадок безробіття» з дисципліни «Контроль і ревізія»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Теорія оптимізації портфеля інвестицій
ВАЛЮТНИЙ РИНОК. ВИДИ ОПЕРАЦІЙ НА ВАЛЮТНОМУ РИНКУ
Проектний контроль
Аудит формування фінансових результатів
СТАДІЇ ТА ЗАКОНОМІРНОСТІ РУХУ КРЕДИТУ. ПРИНЦИПИ КРЕДИТУВАННЯ


Категорія: Контроль і ревізія | Додав: koljan (19.10.2011)
Переглядів: 712 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП