ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Товарні знаки: створення, психологія, сприйняття

Критерии анализа изобразительных товарных знаков
Проведение сравнительного анализа изобразительных знаков в
тех же четырех товарных группах по каждой из четырех обследуе­
мых стран оказалось невозможным, поскольку для этого не собрали
достаточного количества знаков. Сказанное распространяется и на
другие группы изделий. По этой причине анализ изобразительных
товарных знаков, который можно было бы сравнить с анализом
словесных знаков, представлялся возможным только в случае одно­
временного привлечения знаков из многих товарных групп. Но та­
кой анализ выходил бы за рамки данного исследования, а потому
мы ограничимся лишь общим рассмотрением наиболее существен­
ных аспектов изобразительных товарных знаков.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Критерии анализа изобразительных товарных знаков» з дисципліни «Товарні знаки: створення, психологія, сприйняття»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: ЗАГАЛЬНІ ПЕРЕДУМОВИ ТА ЕКОНОМІЧНІ ЧИННИКИ, ЩО ОБУМОВЛЮЮТЬ НЕОБХІД...
Еталонна модель взаємодії відкритих систем (ЕМВВС, OSI — Open Sys...
МЕХАНІЗМ ЗМІНИ МАСИ ГРОШЕЙ В ОБОРОТІ. ГРОШОВО-КРЕДИТНИЙ МУЛЬТИПЛІ...
Лексикографія і словники
Підключення та основні сервіси Internet


Категорія: Товарні знаки: створення, психологія, сприйняття | Додав: koljan (01.10.2011)
Переглядів: 648 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП