ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Маркетингові комунікації: інтегрований підхід

Определение ассигнований на рекламу
Подход к определению величины рекламного бюджета каждого рекламодателя зависит от вида товара, выделенных средств и сложившихся традиций. В табл. 17.2 перечислены некоторые основные методы определения размера ассигнований на рекламу и приведены данные об их популярности среди рекламодателей. Далее мы рассмотрим достоинства и недостатки каждого из этих методов.
Таблица 17.2. Методы, используемые при определении ассигнований на рекламу
Используемые методы Исследование 1987 г. (n = 1204) (%) Исследование 1982 г. (n = 1700) (%) Z Уровень значимости
Метод целей и задач 50 (40) 5,35 0,001
«Все, что мы можем себе позволить» 50 (49) 0,53 незначительный
Метод отчисления процента от объема сбыта (за предыдущий или следующий год) 25 (38) 7,58 0,001
Экспериментальный метод 20 (14) 4,20 0,001
Метод конкурентного паритета 8 (8) 0,00 незначительный
п = число ответов, Z = статистическое различие между двумя датами
Источник:James E. Lynch and Graham} Hooley, «Increasing Sophistication in Advertising Budget Setting», «Journal of Advertising Research» February-March 1990, 67-74.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Определение ассигнований на рекламу» з дисципліни «Маркетингові комунікації: інтегрований підхід»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Кошмарна сенсація! Де знаходиться - ПЕКЛО?!
Маятник в воде
Гіринг і вартість капіталу
Формати повідомлень і прикладні програми роботи з електронною пош...
Загальна характеристика мережних стандартів


Категорія: Маркетингові комунікації: інтегрований підхід | Додав: koljan (11.09.2011)
Переглядів: 773 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП